sobota, 4 stycznia 2014

Ciągle sylwestrowo


Znowu jestem spóźniona, u mnie Sylwester:-P
Zakończyłam rok bardzo oszczędnie, nie kupiłam sobie niczego nowego.
Koronka nadal w modzie, więc założyłam koronkową czarną sukienkę na złotym podbiciu, która wisi u mnie w szafie 3 lata, czerwone czółenka Baldowskiego które znacie już z wielu moich postów i torebka z indyjskiego sklepu.
Muszę się przyznać, że moja oszczędność nie była taka uczciwa. Wczoraj kupiłam sobie nowe wymarzone bordowe botki z Embisu.
Teraz nabierają mocy urzędowej, zaprzyjaźniają się z innymi moimi butami, schowane w szafce. Czekają na odpowiedni moment, aby wyjść z ukrycia i zapoznać się z moim mężem:P Nie, nie jest sknerą, ale na tę zimę kupiłam już czwartą parę zimowych butów. Nie mogę więc budzić tygrysa w moim mężu.

33 komentarze:

  1. Figura i sukienka godne pozazdroszczenia ;) hahaha z butami mam tak samo ;)) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka pierwsza klasa, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna elegancka sukienka ! Świetna torebka !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. takie klasyczne sukienki są zawsze na czasie! koronkę tez bardzo lubię:)
    pięknieeeee wyglądałaś!!!! czerwone butki dodały smaczku;)))
    ja na buty w sklepach nawet nie patrzę...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koronka zawsze w modzie ! totalnie ponadczasowa :) świetnie Ci w tej kiecce !

    Wszystkiego Naaaaaj w 2014 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i idealnie wygląda! pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Wyglądasz przepięknie, bardzo mi się podobają takie koronki, mała czarna w boskim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. z klasą:) stylowo i kobieco, look na 6czkę:)! Szczęśliwego 2014:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze, że postawiłaś na koronkę, wyglądałaś olśniewająco:) Wszystkiego Dobrego na ten Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah z tymi butami to zabawna jesteś :) też lubię kupować buty :) a sukienka śliczna:) Bardzo z seksapilem wyglądasz w tek koronce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry, Elu :* Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą! Zazdroszczę Ci tych fantastycznych łydek :-) i nóg! (Moje są prawie zawsze spuchnięte :/) Naprawdę, zawsze patrzę na Twoje fotki z podziwem, Twój mąż może być dumny ze swojej żony! / Dziękuję, że pamiętasz o nas. Moja Lucy ma tyle pracy teraz, że w ogóle czasu na nic nie ma, ale myślimy o wspólnym wpisie. Ściskam najmocniej i życzę Tobie i Twojej Rodzinie wszystkiego NAJ na ten Nowy Rok :* :* :* Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Elu! To prawda, nie można mieć wszystkiego - ale Twoje nogi! Są boskie! Potrafisz pięknie podkreślić swoją figurę! Ja mam bardzo dziewczeńską górę, a dół bardziej kobiecy - co zrobić? ;) Polubić! :D Przypomniało mi się, że widziałam w internecie postać wykreowaną przez grafików - miała najpiękniejsze części twarzy zapożyczone od gwiazd ekranu i estrady - i wcale nie była piękna ;) Buziaki :*

      Usuń
  12. I bardzo dobrze że nie kupowałaś nowej sukienki bo w tej wyglądasz ślicznie:)))co do ukrytych butów czasem postępuję podobnie w myśl, mniej się wie mniej głowa boli:))))Pozdrawiam serdecznie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie kupowałam nowej sukienki w tym roku i też byłam w koronkowej, tyle, że kremowo-złotej :)
    Twoja jest cudna i zakup nowej był zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest wytworna. Koronki są ponadczasowe. Zachwycająco Lusiuniu się w niej prezentujesz, buty cudne. Marzę o czerwonych i jakoś nie umiem trafić na odpowiednie. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. To takie nasze sposoby na naszych mężczyzn :-P.
    Sukienka jest baaardzo ładna. Czasami kobiety robią błąd zakładając do koronkowych sukienek dużo biżuterii wtedy to nie wygląda dobrze. U Ciebie jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, idealnie pasująca do Pani :) A sukieneczka po prostu wymiata! Jest przepiękna! Przejrzałam parę postów i jak najbardziej jest Pani piękną kobietą i co najwazniejsze bardzo stylową! Pozdrawiam i zapraszam do siebie: kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe ja w tym roku też zaoszczędziłam na sylwestrowej kreacji, ale za to kupiłam co innego:) w ogóle masz rację, że facetom lepiej nie pokazywać wszystkiego co się kupi:D a butów nigdy dość! :) Pięknie wyglądałaś. koronka na imprezę zawsze się sprawdza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka koronkowa super, sama w podobnej poszłam w tym roku na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna sukienka:) wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna suknia Lusiuniu, pięknie w niej wyglądasz...pozdrawiam już w Nowym 2014 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  21. Elunia! Jak Ty to robisz, ze z kazdym postem wygadasz piekniej i mlodziej!;))) Sukienka swietnie podkresla idealne ksztalty, buty dobrane ze smakiem. Cudo.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Kochana!!! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW!! Zachwycasz !! Pięknie Ci w tej sukience. Bardzo kobieca i idealna do Twojej idealnej sylwetki!! Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladna sukienka i buty! piekny zestaw! wiesz, ja tez oszczednie w ten rok staralam sie wejsc, udalo sie polowicznie:) czasami tez troche odczekuje z zapoznaniem meza z nabytkami, gdy czuje , ze przesadzam i balansuje na krawedzi zakupoholizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka! :) Dziękuję za miły komentarz! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw, wyglądasz sexy ! :) pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego w 2014 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. PIĘKNIE Wyglądasz w tej sukience !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze zdjęcie przeurocze w swojej elegancji ;natomiast na drugim masz bardzo wdzięczną pozę-szczęśliwy ten dom gdzie wita tak elegancka Pani Domu ;-).
    Co zaś do stylizacj-ipiękne połączenie czerni i czerwieni; na szczególne wyróżnienie zasługują zaś szpilki.
    A co do kwestii zakupów i szafek-hmmmm...coś wiem na temat ukradkowych wypraw do samochodu i chybcikiem wnoszonych zakupów do domu ;-).

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...