wtorek, 11 listopada 2014

Jeśli nie teraz to kiedy;-)

Wydawało mi się,że jestem za młoda,potem,kiedy miałam małe dzieci zwyczajnie przeszkadzał, teraz nadeszła odpowiednia pora...
Kapelusz,bo o nim mowa, już nie kojarzy się tylko z elegancją, pasuje do jeansów, swetrów. Nie wiem, czy pasuje do mnie ale ja polubiłam go i bez względu na krytykę wiem, że będę go nosić. Bo jeśli nie teraz to kiedy? ;-)

Juz za kilka godzin poniedziałek, więc miłego tygodnia Kochani:*


Kapelusz - Stardivarius
koronkowa bluzka - Zara
Top - Zara
Spodnie - Big Star
Torebka - n/n
Botki - Quattro
Narzutka - n/n

21 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, w kapeluszu chodź bo wyglądasz cudnie:))
    Hi, hi.. za kilka godzin środa:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ten długi weekend pomyliły mi się dni tygodnia. Dzięki za podpowiedź , jutro środa hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:)
      Też się gubię jak wolne dni w tygodniu wypadają.
      A że środa to nawet lepiej, szybciej będzie piątek:)

      Usuń
  3. I love your look dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam takiego cudownego kapelusza jak Twój:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kapeluszami mam dokladnie to samo... Zawsze stalo cos na przeszkodzie. Ale do tej czesci garderoby trzeba chyba "dorosnac"...;)
    I bardzo dobrze, ze polubilas te nakrycia glowy!!! W tym wygladasz swietnie, i masz racje - one wcale nie musza one byc oznaka elegancji. Moim zdaniem swietnie wygladaja do codziennych zestawow - na przyklad takich jak pokazalas dzis! Wygladasz rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam Elu<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie do tego Poncho rewelacyjnie pasuje kapelusz :) i nos nos ! Świetny jest!
    Ja miałam kapelusz jak miałam 16 lat , moja babcia dla której wyznacznikiem elegancji była Królowa Elżbieta , uważała ze 16 lat to juz czas i na kapelusze i garsonki ;) i płaszcza . COz ... Teraz myśle ze musiałam wyglądać kuriozalnie . Zaraz potem przyszedł mi bunt na podarte jeansy i glany i czerń ...
    Teraz nosi mnie w kierunku kapelusza ... Ale ... Wiem ze raczej nie będę nosić ;) do puchowej kurtki , która wczoraj wyciągnęłam ...
    Buziak I super ze znów jestes częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw a kapelusz dodaje mu zdecydowanie uroku i charakteru. Ja w drugą stronę od dłuższego czasu mam dosłownie kręćka na punkcie nakryć głowy. Czapki, toczki i kapelusze no sporo tego się nazbierało;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały, oryginalny zestaw

    Zapraszam do siebie i byłabym wdzięczna za kliknięcie w link do płaszcza
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra!
    Ja podziwiam i zazdroszczę, bo sama nigdy nie wyjdę z domu w kapeluszu ;)
    Pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie Ci pasuje! Noś jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez polubiłam kapelusze i latem i zimą. Twoja propozycja bardzo mi się podoba. Naprawdę świetnie wszystko zestawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie Lusiuniu: Jeśli nie teraz to kiedy... Rewelacyjnie wyglądasz, a bluzeczka też śliczna. 4 zdjęcie - cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful poncho!
    Love this look,it looks chic and cozy.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają połączenia kapelusza z ponczem. Wychodzi zawsze tak włóczykijowato, a ja ten styl bardzo lubię :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje, pasuje, bardzo dobrze wyglądasz w kapeluszu.
    Mi też się marzy kapelusz, taki z gigantycznym rondem, ale jak na razie jeszcze się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście że do Ciebie pasuje i do całego zestawu:)))wyglądasz pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwa dama z Ciebie Lusiuniu, świetny zestaw...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że teraz jest najlepszy czas! Nie odkładajmy nic na potem. swietny zestaw! wszystko mi się podoba, nawet sceneria i aranżacja. wysmakowany zestaw.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...