sobota, 30 grudnia 2017

Pożegnanie 2017 roku.

To jest ostatni tegoroczny post.. 2017 już odchodzi. Przyznam, że nie lubię końcówki roku od pewnego 30 grudnia, od dnia pogrzebu mojej siostry, dzisiaj mija też 1 rocznica śmierci " mojej Renatki". Jakoś tak nostalgicznie czuję się w tym dniu.
Dlatego staram się nie robić podsumowania mijającego czasu. Czekam na Nowy 2018 Rok z nadzieją i z pozytywnym nastawieniem. Niczego nie planuję, bo boję się że Bóg może zadrwić z moich planów.
Życzę Wam moi czytelnicy dużo zdrowia, bo to wartość bezcenna, najważniejsza, bez której nic nie cieszy i nic się w życiu nie udaje. Bawcie się szampańsko i...do Siego Roku!!!!!


W kąciku modowym swój debiut ma bluzka? sama nie wiem czy to dobre określenie. Kupiłam ją na wyprzedażach, więc można powiedzieć o niej " łup". Reszta dobrana z zakamarków mojej szafy. Nowością są też kolczyki, to prezent pod choinkę od mojej córki. "Blogerka musi mieć kolczyki z Tousa", hahah, tak powiedziała do mnie w święta. Więc niech próżności stanie się zadość:P Są na blogu.

Bluzka - Zara
Spódnica - butik w Opolu
Buty - F&F
kolczyki - Tous

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tych pastelach i pięknie stylizacja komponuje się z wnętrzem ☺ Nieodmiennie zazdroszczę innym blogerkom córek ☺😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie kochana też dobrego roku życzę:)))ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie robię planów, nie mam postanowień, co się da zrealizować to zrealizuję.
    Cudownie wyglądasz Lusiuniu. Pięknie Ci w takich kolorach. Cudna spódniczka.
    Do Siego Roku kochana...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka piękna pastelowa jesteś:) wszystkiego dobrego w Nowym roku Elu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Życzę Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) Teraz ja moge napisac u Ciebie " no to pozamiatane " :) Mialam ogromne plany z lookiem w stylu Chanel.... moze odczekam jakis czas ? i tak nie bedzie tak spektakularnie jak u Ciebie :) a jest przepieknie . Lusiu,niech bedzie dobry ten rok 2018 tak zwyczajnie a moze nadzwyczajnie dobry ...bo tego Nam wszystkim trzeba :)
    A kolczyki cudne ...tez mam bizuterie od Tousa i bardzo ja lubie :) pozdrowienia dla corki :)Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry w Nowym Roku :))) Cudownie wyglądasz w pastelach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej stylizacji wyglądasz zupełnie inaczej niż w poprzednich.Nie wiem czy jest to zasługa kolorów czy może Twojej fryzury ;-) Bardzo podoba mi się taka szlachetna kolorystyka, śmiało mogłabym sama wskoczyć w Twoją stylóweczkę. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i klasyczna stylizacja:) bardzo ładna spódnica i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i gustowna stylizacja ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...