środa, 13 grudnia 2017

Trudno o tytuł.

Przygotowania do świąt to zawsze intensywny czas; trzeba kupić prezenty, ogarnąć dom, rodzinę i siebie. A może powinno być odwrotnie, najpierw siebie a dopiero resztę. Jednak skoro nie nauczyłam się tego robić to już na zmiany jest za późno. Postanowiłam jednak oderwać się od prozy życia i wybrać się do kina, oczywiście na film "Listy do M3". Komedia romantyczna w doborowej obsadzie to chyba dobry wybór. Nie będę pisała o fabule, bo pozbawiłabym Was frajdy obejrzenia tego filmu. Powiem tylko, że jest odpowiedni na ten zbliżający się magiczny czas, bo Święta Bożego Narodzenia mają jednak sporo magii. Film każe myśleć i czuć, śmieszy ale i zmusza do płaczu. Jest tak niewiarygodnie prosty i tak głęboko mądry zarazem. Mówiąc jednym słowem, jest o potędze miłości. Przecież w ten magiczny wigilijny wieczór każdy chce być szczęśliwy. W biegu dnia codziennego nie zastanawiamy się zbytnio nad tym, ale kiedy przychodzi czas kolacji wigilijnej to ustają spory, łagodnieją konflikty, puste miejsce przy stole przybiera twarz osoby materialnie nieobecnej. I tęsknota jest tak ogromna, że aż boli cała dusza.
Wzruszył mnie ten film, szczerze...to płakałam na kilku scenach. Nie powiem jednak w których, niech każdy z Was odbierze go po swojemu.


W kąciku modowym ma swój debiut sukienka kupiona w "czarny piątek". Ja doskonale wiem, że jest to chwyt marketingowy ale dałam się złapać. Co prawda nie goniłam do galerii ale pobuszowałam w necie i skutki tego poczuło moje konto. Dzisiaj kiecka, 50% tańsza, hehe jak to brzmi zachęcająco:P

sukienka - Zara
buty - Embis
zegarek - Cluse

11 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz i piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie:)))taka już świąteczna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kiecka, ładna krata, bardzo ozdobny kołnierzyk, już jesteś świątecznie ubrania ps. piękne i zadbane mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie pasuje do szpilek, więc zakup usprawiedliwiony:))
    Listów nie widziałam, poszłam na Najlepszego - polecam:D
    Buziole Ela!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te swiateczne filmy wlasnie za ten niepowtarzalny klimat,za te magie :))) Sukienka wyjatkowa i Ty wyjatkowo pieknie w niej wygladasz :) No ,ale majac takie nogi mozesz nosic co tylko chcesz i wygladac oszalamiajaco :)))Pozdrawiam serdecznie,Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz w tej sukience :)
    Listów do M jeszcze nie widziałam, tak jak TARA wybrałam się na Najlepszego. Fantastyczny film, który gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, ciekawe połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, wyglądasz w niej wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie w tej sukience, bardzo świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great outfit! I love the pictures:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, mam tą samą sukienkę i też niestety po normalnej cenie :-( Pozdrawiam i życzę Wesłych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...