poniedziałek, 17 maja 2021

W chmurach

"Cały Świat schodzi z drogi kobiecie, która wie dokąd zmierza"

Wierzę, że wszystko ma sens. Wierzę w to, że jesteśmy tu po coś, że wszystko jest po coś. Wierzę, że życie jest piękne, że człowiek jest piękny. Wierzę w lepsze jutro. Cuda istnieją w nas i obok nas. Za dużo nie rozpamiętuj! Nie rozdrapuj! Życie to jest przewrotny gracz. Pozwala na pełną ekspansję, ale też  wyraźnie określa granice. Na każdym kroku  przypomina, że możesz wszystko, jakkolwiek chcesz tak będzie. Czasami uszczypnie i uczy pokory a innym razem daje Ci szansę na wyraźnie zwycięstwo. Te kilka dni nad polskim morzem to najlepszy czas ostatnich miesięcy mojego życia. Czasami trzeba doświadczyć go tak po prostu, czując  je bez analizy i bez tłumaczeń. I niech słowa  Boba Marleya  -"Tylko niebo jest dla mnie limitem"- będzie dobrą puenta tego tygodnia.  Bo kiedy patrzysz w niebo, to znaczy, że jeszcze w coś wierzysz. To nie jest perspektywa psychologiczna. To jest perspektywa Boża.


Zdjęcia do tego posta powstały spontanicznie. Nie myślałam o dodatniu ich na bloga. Jednak sukienka tak wpasowała się w klimat , że postanowiłam je wykorzystać tutaj. A poza tym nigdy nie była na blogu , bo kupiłam  ją w ubiegłym roku. Ma więc swój debiut!!. Dodaję też torebkę wzorowaną na firmie Pinco. WIEM!!! - rasowe blogerki napiszą zapewne, że noszenie podróbek jest faux pas. Nie będę się tłumaczyć i jestem gotowa zmierzyć się z hejtem :-). Nikt i nic nie zburzy mojego pozytywnego nastawienia do życia.  

Sukienka         Zara

pasek              Ochnik

buty                Ryłko

torebka           butik.moka














1 komentarz:

  1. Wyglądasz przepięknie:))sukienka wspaniała:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...