poniedziałek, 3 czerwca 2013

Gdyby nie Ona......

Miał  byc awans , kierownicze stanowisko, większe pieniądze, wtedy pojawiła się Ona i kompletnie zmieniła moje plany. Z pewnością w wyścigu szczurów byłabym na wysokim szczeblu tej drabiny, miałabym notes zapisany  umówionymi spotkaniami i z pewnością nie miałabym czasu na bloga.
Gdyby nie Ona.....byłabym w innym miejscu. Była prezentem od losu, darem od Boga, bo pojawiła się w moim życiu wtedy, kiedy lekarze nie wierzyli, że może tak byc.
Kinga- moja córka.
Jak dobrze , że jesteś ze mną:-*
Dzisiaj na moim blogu tylko Ona, ja chowam się w cień;-) , bo trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejśc niepokonanym:P

Taki refleksyjny post, który powstał pod wpływem Dnia Dziecka.
Miałam dodac jeszcze zdjęcia syna, ale On uważa, że facet musi byc trochę szorstki, sprawiac wrażenie, że moda kompletnie go nie dotyczy a więc zdjęc  Kamila nie będzie.
Moje dzieci to mój swiat, który dzięki nim jest kolorowy i cudowny.







46 komentarzy:

  1. Twe dziecię wygląda pięknie. Ma super spodnie i buty. A Ty NIE CHOWAJ się nigdzie "jeszcze nie, długo nie ..."
    "Jeszcze w zielone gramy, chęć życia nam nie zbrzydła ..."

    OdpowiedzUsuń
  2. No no! jakie schodzenie ze sceny! my dopiero na nią teraz wchodzimy :DD dzieci odchowane, teraz czas na nas :))))Masz piękną córkę,nie daleko pada jabłuszko od jabłoni :)Pozdrawiam Was serdecznie a Ty nigdzie się nie chowaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Twojà córka jest już piekna kobietą ! I bardzo stylówą :))
    A i znam to uczucie - moje dziewczynki są moim całym światem - chyba dopiero mając własne dzieci naprawdę rozumie sie co to prawdziwa miłość :)
    A podobna córki są lustrem dla własnych matek , twoje bardzo łaskawe jak widzę ,
    Moje dwa małe lusterka ;) jeszcze czasem satyryczne - jak komentują - hmmm mamo te buciki nie pasują maja inny kolor , rajstopki muszą być pod kolor ;) i mamo czemu masz niebieskie paznokcie , wole czerwone albo różowe ;) a kiedy przed wyjściem stają przed lustrem ... Wypisz wymaluj ja :))
    Tak dzieci to nasz największy cud !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, dzieci są całym światem. Twoje córki są Twoją kopią , to prawda.

      Usuń
  4. śliczną masz córę i świetny ma styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Elu!
    Twoja Kinga jest śliczną młodą kobietą! Cudownie prezentuje się w roli modelki!
    Tak dzieci zmieniają nasz świat...dobrze wiem coś o tym i choć czasem są to istne rewolucje, to i tak nie wyobrażam sobie bez nich życia!

    Buziaki Kochana i pozdrowienia dla Kingi-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och Elu! Masz ogromne szczescie, ze zamiast tego wypelnionego slubowymi spotkaniami kalendarza masz kolo siebie taki Skarb! Sliczna, zgrabna, piekna dziewczyna, ktora napewno jest madrym i fajnym Czlowiekiem (jak Mama!). Gratuluje dzieciakow!
    Racja - dzieci sa wazniejsze niz cokolwiek innego, dla nich zmieniam siebie, swiat i swoje zycie...
    A Ty w jaki znowu "cien"?? Na scene blogowa marsz! Chcemy Cie tu duzo i czesto!:)
    Buziaki piekna Mamusko!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie uciekam Aniu, ja tylko schowałam się w tym poście. Z młodością i świeżością się nie konkuruje;-) Obiecuję, że następny post będzie o mnie;P

      Usuń
  7. uwielbiam jak piszesz i nie wiem dlaczego często Twoje teksty wyciskają mi łzy z oczu :) Napiszę krótko, bo się wzruszyłam, takiego prezentu od Boga i losu również bym sobie życzyła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, jesteś ciepłą i wrażliwą osobą i z pewnością taki prezent od losu i Boga jest przeznaczony dla Ciebie.

      Usuń
  8. Luśka pieniądze;owszem są ważne;ale..czy tylko one? Mam podobną sytuację jak Ty-coś się spieprzyło i człowiek jest pozostawiony sam sobie.Ja dziękuję Bogu za swoją Żonę-ona mi rozświetla mrok jak Tobie córka.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczną masz córkę, podoba mi się ten look, zwłaszcza spodnie i góra :)
    podejściem do własnych dzieci przypominasz mi moją mamę:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Córka jest śliczna, pięknie wygląda w tej stylizacji. Dzieci to skarb, jeszcze wszystko przed mną mam nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak...pojawienie się dziecka to rewolucja. Wreszcie się wie, co jest ważne, mniej się człowiek sobą przejmuje...

    Córko, jeteś piękną kobietą i masz fajowe portki:D I nie pozwól swojej Mamie z tej sceny zejść!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam pięknie za tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna córa! na scenie zostań razem z nią - pożycz czasami portki;)
    dzieci rekompensują nam wiele...bez nich świat byłby o ile uboższy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i elegancka jest Twoja córka:))mam podobnie jak Ty dzieci to mój świat:))Pozdrawiam serdecznie obie panie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój Skarb <3 ! Piękna i stylowa z Kingi Dziewczyna !

    pozdrawiam Was obie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnie czytać i oglądać takie posty jak ten. Wiele ciepła widać i czuć u Ciebie.
    Fajnie, że jesteś szczęśliwa, a córkę masz ładną.)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda...Jest fantastycznie ubrana. Szpilki i spodnie naprawdę rewelacja. Pozdrawiam Was serdecznie-:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna dziewczyna i do mamci podobna:) Podoba mi się ten zestaw. Spodnie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie dzieciaczki tez sa w zyciu najwazniejsze i sa całym moim światem;), i zastanawiam się nad dodawaniem ich zdjęć na blogu :)
    Twoja córka jest przepiekjna i ma świetny gust- takie spodnie chciałabym mieć w swojej szafie!!! bluzka, naszyjnik, buciki- wszystko idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta córa i dobrze, że się pojawiła w najmniej oczekiwanym momencie! :)
    Prawdziwy skarb.

    Jeżeli masz ochotę wygrać t-shirt Red Valentino, to zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamuśka zakochana w swej córeczce...i tak ma być, dzieci to coś najwspanialszego co nas może spotkać, masz śliczną córkę, świetnie ubrana ale młodość, co tu dużo piszac...pozdrawiam Was dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygląda!;) spodnie są niesamowite;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ Twoja córka jest piękna, musisz być dumna!
    Świetny zestaw, a spodnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękną masz córę!dla takiego uśmiechu warto było odłożyć swoje plany zawodowe na bok:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. córka bardzo modna :) wygląda świetnie i stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Córka modna jak i mama;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie nie bylo pisane miec potomstwa ale czuje razem z Toba, cora wyroslana piekna stylowa kobiete,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przejrzałam całą pierwszą stronę i uwierzyć nie mogę, że mama z córką mogą stworzyć taki cudowny duet. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. az sie wzruszyłam :) pieknie napisane a corka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna córka:) obie macie świetne wyczucie stylu! a córka to wykapana mama - cudowny duet!

    OdpowiedzUsuń
  31. Urodę ma po mamie!
    Śliczna kobietka i do tego świetnie się ubiera!
    Pozdrawiam ciepło! :*

    Obserwuję!:)

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. pieknie, refleksyjnie, taaak. gdyby nie one, bylybysmy daleko, moze osiagnelybysmy wiecej, maciezynstwo to nieustanne wyrzeczenia bez czekania na zaplate, ale czy bylybysmy szczesliwsze? To one zmieniaja nasz swiat i czynia go szczesliwym, nikt i nic innego. sliczna sesja. Kinga jest pelna dziewczecego wdzieku i zarazem swiadoma swej kobiecosci, do milego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful daughter!
    I like her style so much.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bonito look, preciosos pantalones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny ten naszyjnik :)
    serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Lusiu! Piękna ta Twoja Kinga! Fajnie napisałaś - ja stojąc przed decyzją o macierzyństwie zastanawiam się wiele razy, czy jeszcze się rozwijać, inwestować się w siebie, czy może to już jest "najwyższy czas" - jak mawiają babcie... Wczoraj odebrałam małą paczuszkę od mojej babci, a w środku: figurka bociana z dzidziusiem w dzióbku cha cha cha...! To jest aluzja! :-) Dziękuję za miłe słowa, i my stęskniłyśmy się! Nie przepraszam już za naszą nieobecność, bo nic to nie da. Mogę za to dołożyć starań, aby wena nie uciekała i by motywacja do pisania nie spadała... Ech! Uściski, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka ona jest piękna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałą masz córkę :)
    Jej zestaw także bardzo mi się podoba :)
    Chyba z niej także fashionistka co?

    :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Córka wygląda pięknie :) Świetne spodnie. A nie myślała o założeniu własnego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...