środa, 20 października 2021

Dary jesieni.

Jesień zawsze ma niepowtarzalny urok. Kusi niezwykłymi barwami krajobrazu. Słoneczne pażdziernikowe dni zapraszają  na jesienne wędrówki. Rozglądam się za świecznikami, które będą tworzyć nastrojowy klimat. Zbieram kolorowe liście na jesienne bukiety.. Powoli nadchodzi czas na ciepły pled, gorącą herbatę i na długie wieczory z książką przy kominku.  Tej jesieni moja szklanka jest do połowy pełna a nie do połowy pusta. Wylogowałam się z blogowego życia na prawie trzy tygodnie, aby złapać oddech. Pójść na  pieszo w stronę ciszy, tęsknot i marzeń.  Bo jesień taka jest- pełna kolorów i nostalgii. A ja powoli staję się kompletna.

W dzisiejszej stylizacji swój debiut ma dzianinowa sukienka z ozdobnym wiązaniem.

Sukienka.              - Varlesca

Kurtka jeansowa - Zara

Kozaki.                  -  Stradivarius

Torebka.               -. DKNY

Biżuteria.             - Rossmann








 

2 komentarze:

  1. ty piękna i romantyczna i jaka liryczna
    a sukienka cudowna
    anna tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka i całość super wygląda:)))jesień potrafi urzekać:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...