środa, 17 listopada 2021

Kurtka w roli głównej

                                 "Kiedy wszystko zdaje się działać przeciwko Tobie, pamiętaj, że samolot startuje pod wiatr, nie z wiatrem" H.Ford

Zazwyczaj listopad jest czasem nostalgii, zmęczenia i narzekania. Najważniejsze, to nie dać sobie wmówić, że tak jest . Życie jest piękne w momencie kiedy zaczniemy je takie postrzegać. Trzeba powtarzać sobie te słowa codziennie, jak mantrę. Mózg musi je sobie przyswoić , bo przecież każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy. Więc nie cofaj się. Pozwól, aby przeszłość została za Tobą. Masz jedno życie, jedno ciało, więc celebruj wzloty i  nie licz upadków. "Życie nie jest proste" - banał jak cholera! Jednak nikt w momencie narodzin nie dał nam gwarancji, że będzie kolorowo. Ale póki trwa - jego potencjał jest nieskończony. Więc zanurz się w nim po szyję i płyń....

 

 A teraz czas na parę słów o modzie. Dzisiaj będzie trochę inaczej. Chciałam Wam kogoś przedstawić - Sebastian Sagan- ten od kurtek- ubiera w nie prawie pół "warszafki". Sebastian, to projektant, który tworzy prawdziwe dzieła sztuki na kurtkach i koszulach. Baron, Mroczki, Jabłczyńska , zespół Enej - to jedni z tych, którzy noszą jego "dzieła", bo tak można nazwać to co tworzy. Mam zaszczyt i ja mieć kurtkę, która wyszła spod jego rąk. Wybrałam sobie zarys twarzy, ale można zdecydować się na coś bardziej odważnego. Sebastian potrafi pomóc w doborze. Ma intuicję, od razu wyczuwa w czym będziesz czuła się dobrze. Miły, skromny, profesjonalny.

 








 



2 komentarze:

  1. Sebastian tworzy fakne arcydzieła, cały zestaw świetny i te kozaki z bluzą, w punkt. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi takiej kurki w mojej szafie :( Nie mogę znaleźć nigdzie takiej, która pasuje do mojej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...