piątek, 8 lipca 2022

Czerwcowe piwonie.

 "Jeśli chcesz zdezorientować ludzi to zacznij się do nich uśmiechać" /z internetu/.

 Nie pisze tutaj za dużo, bo ładuję baterie. Wcisnełam "escape" i wylogowałam się na chwilę. Ostatnio mam dużo przemyśleń...na wiele tematów. Przyglądam się ludziom - wciąż są moimi lekcjami. Staram się liczyć na siebie. Siedzę spokojnie i obserwuję  myśli w mojej głowie. Ludzie pokazują mi , że zaufanie można zniszczyć w jednej chwili. Że modne jest udawanie a nie modna jest uczciwość i gra fair play. Że po trupach a do celu. Bez zastanowienia pali się za sobą mosty. Ale szczęście nie zależy od nikogo z zewnątrz. Każdy dzień może przynieść coś dobrego. Uśmiechaj się. Nikomu nie dawaj nad sobą władzy.

A teraz trochę prywaty. Przygotowuję się do ważnej uroczystości - do ślubu córki. Moja przyjaciółka, moja miłość, moja kotwica -  rozpoczyna nowy etap życia. Pomimo różnych zawirowań będzie to ważny i piękny dzień. Testuję sukienki. Heheh. Te przygotowane na wesele pokaże w innym czasie. Dziś klasyka .sukienka z firmy Forseti,  torebka -DKNY, czółenka -Ryłko, okulary - Paris Optique.

 








 

1 komentarz:

  1. Piękna sukienka, warto się czasem tak wylogować z Internetu, pozbierać swoje myśli :D Wszystkiego dobrego dla Młodych, niech ten dzień będzie jednym z najpiękniejszych w ich życiu :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...