czwartek, 13 października 2022

Kolorowy październik

  

"Na zapas to warto truskawek i bobu zamrozić, a nie zmartwienia kolekcjonować" /J.Tekieli/.

Każda pora roku ma swoją  specyficzną energetykę i rytm, sprzyja różnym nagromadzonym emocjom  i wibracjom. Energia października bardzo mocno sprzyja przemijaniu i nowym początkom a pogoda za oknem zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia więcej radości. Nie wiem dlaczego byłam tak długo w trybie stanby. I dziś rano pomyślałam - że już zapomniałam jak to jest cieszyć się życiem. I gdyby tak wieczorem,  przed snem, pozwolić sobie na jedną myśl, od której wszystko się zacznie...Myśl, która rozpocznie proces zmiany, którą podskórnie czuję, że muszę zrobić, aby sięgnąć po życie swoich marzeń.  Pytanie tylko czy się odważę? Czy nadal pozostanę w trybie czekania.  Może warto poznać ten brakujący puzel swojej życiowej układanki. i jak na hedonistkę przystało dbać o całą masę przyjemności życia. A Ty moja czytelniczko/czytelniku znalazłaś już swój puzel?

 Miłej jesieni Kochani!! Czym byłby nasz świat bez uwrażliwiaczy, bez piękna...Ja dziękuję za ten świat. Dobrze się czuję mogąc być jego częścią.

Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu sweter i skarpety od dwóch sióstr - Blanki i Zuzanny, które tworzą firmę Bizuu. do tego spodnie z mojej ulubionej Zary, buty z H&M i torebka z YSL która ostatnio jest w każdym poście.









 

 




















1 komentarz:

  1. Najważniejsze jak Ty się w takiej stylizacji czujesz, a widać, że super, jest twórczo i ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...