niedziela, 19 maja 2013

Proza życia.


Sprzątam, myję okna, piorę ,prasuję....porządki wiosenne trwają u nas pełną parą. Nie mam nawet czasu na chwilę z książką. Umysłowo cofam się hehe, więc i mój post nie będzie wysokich lotów;-)
Dzisiaj tylko modowo (chociaż takich postów nie lubię)....więc...obcięłam włosy, wybrałam się do Jurajskiej na zakupy i wróciłam trochę szczęśliwsza, bo nic tak nie uspokaja mnie jak zakupy. A ponieważ towarzyszył mi mąż to spadła mi z serca jeszcze jedna sprawa a mianowicie....nie muszę wmawiac mojej "połówce", że te ciuchy leżą w mojej szafie od dawna:PPP

Marynarka- Zara
buty- Centro
spodnie- Motivi
bluzka - Gatta
torebka-  D&G








49 komentarzy:

  1. Pięknie i super zgrabnie Wyglądasz, fryzurka ekstra :D
    Pozdrawiam gorąco!!


    OdpowiedzUsuń
  2. Biel granat i czerwień to ostatnio moje ulubione kolory :) w każdym zestawieniu ;) więc podoba mi sie bardzo , fajna marynara ale torebka to już majstersztyk. Pozdrawiam Cie Elu serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie, elegacko i nowocześnie. Zgrabna kobieta, świadoma swojej klasy! Brawo za dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś jak dobre wino, ale wiesz o tym :) Wyglądasz rewelacyjnie, świetna marynarka ;) I podobasz mi się w tej fryzurze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Nowoczesna, elegancka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Elu! WOW wyglądasz obłędnie!!! Uważaj na tę marynarkę, jak się odwrócisz, ja ją skradnę:) Jest cudowna! Buziaczki- Anna:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka boska !!! Fryzurka bombowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyglądasz, marynarka cuuudna, super do białych spodni i buciki białe cudne. Masz świetną figurę więc wszystko na Tobie piękne leży. Świetna fryzura...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaiłam się na tę marynarkę, oj czaiłam :)
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz tak ślicznie i ani śladu ciężkiej pracy:))))dołączam się do pochwał pięknej marynarki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie i te białe szpilki cudo!!i mamy wiele wspólnego równiez ostatnio nie mam czasu na ksiązki a czekaja 2 zaległe :( i wiosenne porzadki, a jeszcze u mnie dochodzi ogród ...sama nie wiem w co ręce włozyć!!a męzowi tez wciskam zazwyczaj kity że jakiś ciuch mam w szafie od dawna...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elunia, nie przepracuj sie kochana! Masz wygladac pieknie i swiezo! Tak jak dzis... Marynarka cunda, z biela tworza elegancki zestaw. A torebka - swietna!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie! marynarka jest przepiekna, wszystko świetnie dograne:)
    z przyjemnością obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Białe szpilki... Super! Żakiet też rewelacja. W ogóle to Twój styl i kolorystyka - super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe komentarze, za odwiedziny u mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna marynarka! Podoba mi się połączenie jej z białymi butami i spodniami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna marynarka i buty. Też mam ochotę na takie białe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. REWELKA!!! świetna marynarka! cała reszta idealnie do niej dobrana - ode mnie 6!!!:D
    fryzurka super!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ rewelacyjny żakiet <3 ma genialny prnt i idealnie na Tobie leży <3 !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tez żakiecik masz! Cudowne połączenie z bielą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful look. I love the jacket and bag.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie!! Marynarka jest cudowna! Genialna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana świetnie się prezentujesz. Marynarką ma piękne wzory no i najmodniejsze białe czółenka. Przyznaję Ci rację , wizyta u fryzjera i zakupy to lek na wszystko -:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny żakiet! A spodnie i szpilki to najgorętszy trend w którym prezentujesz się super! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna torebka i cała stylizacja:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladasz rewelacyjnie! Bardzo inspirująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna marynarka, gra tutaj główne skrzypce :) wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się całokształt, wszytko idealnie współgra! nie jest nudno, a pięknie!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna kolorystyka!! Wyglądasz cudownie!! Marynarka jest rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz coraz lepiej - powaznie ! Przynajmniej według mnie ! Robisz ogromne postępy i trzymam kciuki za dalsze sukcesy ! Dzisiejszy zestaw jest świetny , utrzymany w dobrym i modnym stylu - bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) Tak wiosennie i kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :) I do tego te cudne dodatki <3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do cię do wzięcia udziału w giveawayu na naszym blogu, w ktróym możan wygrać okulary przeciwsłoneczne( http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html )

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę powiedzieć, że nie widziałam jeszcze bloga z modowymi wpisami osoby w wieku mojej mamy:) Muszę powiedzieć, że wygląda Pani bardzo atrakcyjnie i ma bardzo wyszukany gust! Marynarka jest świetna, a białe buty i białe spodnie to połączenie zawsze eleganckie i stylowe:)
    Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę tu zaglądać!:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ladna torebka :) stroj nie w moim stylu ale ladnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super, bardzo wiosennie! u mnie ciagle jesienne klimaty, niestety ):

    OdpowiedzUsuń
  36. Wooow, przepiekny zakiecik, ja też o takim marze. Juz nawet wiem jak bym go ozdobiła ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu. Z pewnością ozdobiłabyś go bardziej odważnie, to dobrze, że każda z nas ma inny pomysł, bo wtedy nie jest nudno.

      Usuń
  37. Wow, jestem zachwycona tą marynarką, boskaaa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne połączenie tej marynarki z białymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozwijasz się. Twoje stylizacje coraz bardziej zachwycają :)
    JEst mega :)

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna marynarka !


    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W jednym komentarzu przeczytałam, że wyglądasz atrakcyjnie, tak potwierdzam -
    Wyglądasz bardzo atrakcyjnie!!!!
    Wyglądasz też coraz lepiej i strach pomyśleć, że za rok będziesz jak gwiazda!!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...