piątek, 4 października 2013

50 post

Wiedziała, że igra z ogniem a mimo to nie mogła się powstrzymać. W powietrzu od niewyobrażalnego napięcia czuć było zapach spalonych kwiatów, Była tak rozpalona, że myślała, że lada chwila po prostu eksploduje i zostaną po niej tylko popiół i diamenty, zastanawiała się...jak będą na nią patrzec?
Dziś po raz pierwszy w ciemnej tonacji i bez obcasów.

Miłego weekendu, buziaki.

płaszcz- Primark
sweter - mały butik
spódnica - nn
buty - Embis
torebka - David Jones


24 komentarze:

  1. Na Ciemno, ale
    Za to w jakim stylu :)
    Piekne te wdzianko i piękny płaszcz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie!!!!!!wszystko wygląda pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zacząć od butów, bo są idealne:) do tego świetne połączenie z tym swetrem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu... no zatklao mnie! Sama chetnie bym sie tak ubrala i poszla w miasto:))) Rewelacja!!
    Gratuluje 50-tki;)
    Buziaczki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne buty, choć bez obcasów ;) Takie chętnie bym załozyla, choc unikam płaskich, bo się czuję "przydeptana". Kiedyś miałam podobne buty, teraz patrząc na twoje zatęsknilam znów za takim fasonem. Bardzo zgrabnie wyglada w nich stopa, dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz:) buty skradły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne buty i cudownie wyglada ten sweter.przepiekny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty super! Sweter też niezwykle :)
    Gratuluję pięćdziesiątki (ha, jak to brzmi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter baaardzo mi się podoba :) i butki też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Lusiunia, buty super, ja też coraz częściej na takim właśnie obcasie, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki poetycki opis...trochę jak z erotycznego thrilera;)) hehehe, sorki za skojarzenia:D
    Ela, prezentujesz się mega, jak to młodzież mawia; świetny sweter - taki oryginalny!
    buty i torebka też niczego sobie - całość, bez fałszywego słodzenia, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty tak zawsze ślicznie wyglądasz!!! czy bez obcasików czy z :) a ja szukałam wszędzie podobnego sweterka i nie znalazłam i kupiłam sobie nawet nie dorównujący Twojemu do pięt !! Świetny zestaw- bucików zazdroszczę !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Elunia:)
    Fakt, poetycki opis! Ale jest okazja!:))
    Super wyglądasz, a sweter to bym skradła z ogromną ochotą! Jest cudowny!!! Buty też słodziaki!
    Buziaki i ślicznie dziękuję za Twe komentarze u mnie:)))
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i torebkę wzięłabym natychmiast. Sweter jest również w moich klimatach. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest cudny, ten fason oversize uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod wrażeniem wszystko mi się podoba, sweterek, spódnica, buty i torebka! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja! tylko szkoda że już jesienna :) jak to lato szybko przeminęło...ach. Buty mnie szczególnie zachwycają!! :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. ale dawno u Ciebie nie byłam, zniknęłam na trochę ze świata blogów, ale nadrabiam po mału zaległości. A Ty jeszcze piękniejsza, niż byłaś;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna stylizacja <3 Piekna! :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Would you also like our facebook fan page? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek świetnyi no i gratki 50 posta ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje, więcej takich pięćdziesiątek. Lubię do Ciebie zerkać. Zestaw rewelacyjny, elegancki luz. Podoba mi się bardzo torebka. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...