sobota, 19 października 2013

W zółtych płomieniach liści.


Jesień zagościła na dobre. Jest taka jaką lubię, ciepła i kolorowa. Uwielbiam iść alejką parku i czuć pod stopami szelest liści, patrzeć jak fruwają wokół mnie.
Październik to miesiąc kiedy zaczynam czekać na weekendy, na powroty mojej córki do domu.
Ten post jest ze zdjęciami z naszego wspólnego spaceru z którego przyniosłyśmy do domu kilka kolorowych jesiennych liści.
Miłego weekendu :-*

Sukienka - mały butik
kurtka - n/n
buty - Baldowski
biżuteria - Apart






Kinga
Płaszcz - mały butik
sukienka - Reserved
buty - Embis


33 komentarze:

  1. Jesteście bardzo sympatyczne, twoja córka ma takie coś w sobie, że od pierwszego spojrzenia się ją lubi, jest taka urocza ;-))) i do tego obie piękne. Obłęd;))) pozdrowienia dla Was dziewczyny ;>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie wyglądacie pięknie:)))ślicznie Wam z tą jesienią:)))bardzo podoba mi się Twoja sukienka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) masz świetną sukienkę a córa genialny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie piękne kobiety! :) Super wyglądacie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie piękne kobiety, obie równie cudowne i sukienki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jesien i piekne dziewczyny . Właściwie nie potrafię się zdecydować , która propozycja sukienkowa bardziej mi sie podoba :)) Kinga jest rewelacyjna - nic dziwnego że Tęsknisz :))
    Pozdrawiam moja droga Elu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam jesienne spacery :) piękne zdjęcia- obie jak zawsze idealnie wyglądacie, choć bliżej mojemu sercu jest Twoja sukienka- wzór, kolor i rozkloszowanie u dołu :) wyglądasz bardzo kobieco i zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lusiunia u Ciebie widziałbym jeszcze zwiewany szal w odcieniach szarości;najlepiej drukowany ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie macie bardzo fajne kiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądacie, obydwa zestawy przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień w takim wydaniu jest piękna. Obydwie Wasze propozycje są świetne.Zgrany z Was duet -)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że wróciła prawdziwa jesień :)
    Fajnie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  13. A lovely dress. I like the way the end of the skirt is very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam taka jesień...świetnie wyglądacie Lusiuniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie Ci w jesieni Elunia! Super sukienka, moj ulubiony kolor i jeszcze polaczylas go z czerwienia bucikow - jest idealnie!
    Usciski dla Was Dziewczyny!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie cudnie wyglądacie. Oba zestawy są bardzo szykowne. Taką jesień również kocham, dzisiaj było na termometrze 20 stopni. Oby tak było do grudnia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. * * *dziękujemy za opinię««komenatarz

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądacie pięknie, sukienki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obie wyglądacie rewelacyjnie!!! modnie, z klasą i baaaardzo kobieco:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka ! Bardzo fajnie wygląda w zestawie ze skórzaną kurtką :-) Ostatnio kupiłam też sukienkę w tym stylu ( z szarego dresowego materiału ) także zapraszam na bloga ,bo wkrótce pojawi się stylizacja z tą sukienką :-)
    Dziękuje pięknie za odwiedziny i komentarz :-) Może obserwujemy ?

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm... cóz moge powiedzieć.... dobrze wiesz, że mam słabość do takich "fruwających" sukienek:) obie wygladacie doskonale. Widac twoja córkę też wciągnęła blogowa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie sukienki bardzo ciekawe! Pasują do Was!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję ślicznie za wizytę, czekam niecierpliwie na nowy post tutaj ;>>

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful looks. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteście obie z córką niesamowite! Ty masz piękną sukienkę, do tego czerwone buty- genialnie no i z pazurem dopełnienie looku- czarna ramoneska! Strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasa x 2! :) Cudo!

    Pozdrawiam,
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Wyglądacie! Świetny z was duecik :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj to córka już pewnie w domku skoro weekend!:) Pięknie wyglądacie!! Każda w swoim stylu i niepowtarzalnie!
    Bardzo chciałam podziękować za kolejny cudowny komentarz, ja zawsze jak je czytam to buzia mi się śmieje i nawet czasem mi łezka poleci. Dziękuję**

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...