sobota, 26 października 2013

Jeszcze w jesiennych klimatach


Pogoda nas rozpieszcza, na termometrach ponad 20 stopni, jesień w tym roku jest łaskawa. Może zacznę ją lubic;-)
Niedawna zaczynał się pażdziernik a już niedługo zacznie się listopad, ależ ten czas leci.
Dzieci już są dorosłe i powinnam mieć tego czasu więcej a jest odwrotnie. Ciągle zabiegana i ciągle w biegu jestem.
W dzisiejszym poście towarzyszy mi Kinga, ten czas spędzony z moimi dziećmi jest bezcenny.Jednak w "sesjach zdjęciowych" towarzyszy mi tylko córka, bo syn podobnie jak mąż nie lubi zdjęć.

Kochani, dodaję post, życzę Wam miłego weekendu i uciekam na łono rodziny a na Wasze blogi zajrzę w poniedziałek.
buziaki

Płaszcz - mały butik o nazwie "Kamil" w Przystajni
sukienka z tkaniny dresowej - też butik w Przystajni
chusta - Stradivarius z ub. kolekcji
buty - Embis
torebka - David Jones
okulary - Rossmann




Kinga

koszula - Zara
Płaszcz - butik "Kamil" Przystajń
Spodnie - Stradivarius
Buty - Baldowski


31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta sukienka dresowa, też by mi się teraz taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby taka pogoda,jak najdłużej się utrzymala:>>! zazdoszczę płaszcza, jest świetny, ładnie Córce w czerwonym, o i bez okularów jak fajnie:> pozdrowienia dla Was dziewczyny:>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusiuniu, Ty to możesz sobie biegać w mini, zachwycam się też płaszczykiem i kolorem butów. A córa - urocze dziewczę, zgrabniutka i ma śliczny uśmiech. Ja miałam nadzieję, że spotkam się z córką w niedzielę, ale chyba nic z tego... Pozdrawiam Was obie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:)
    Elu, śliczny płaszczyk! Bardzo podobają mi się też Twoje buciki! Piękne jesienne klimaty! U nas też jesień łaskawa! Pogoda cudowna!!!
    Pozdrawiam ciepło- Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie;sukienka bardzo wdzięczna no i cieszy w końcu obecność chusty do której Cię namawiałem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu śliczna sukienka a buciki córy przecudne szkoda ze zbliżenia nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszcz i świetne nogi!!! super wyszedł cały zestaw!
    córa luzaczka, ale nie do końca, bo szpilki dodały kobiecości:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Córka chyba złapała bakcyla, bo cudowna z niej modelka!
    Ty coraz piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Lusiubiu wyglądacie, Twoja sukienka super...tak, dzieci duże a tu więcej obowiązków i brak czasu, ja jutro cały dzień z chłopakami, bo rodzice mają przymusowy wyjazd na cały dzień....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana - uwielbiam Twoje zestawy!!! wyglądasz zawsze tak kobieco i stylowo :))) Twoja córka też świetnie wygląda, na dodatek jest taka śliczna- urodę widzę odziedziczyła po mamie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj jak zawsze klasa!
    Przepiękny płaszcz, widziałabym go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:)))śliczne buty:)))fantastyczne z Was dziewczyny:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Szaro-liliowo, bardzo piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elunia! Ale piekne babki z Was:))
    Sukienka jest swietna, szczegolnie jej dlugosc:)) Super eksponuje Twoje piene nogi, a kolor butow - fantastyczny!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i mega pozytywne z Was kobiety ! ...ja zwykle obie wyglądacie kwitnąco <3

    pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepieknie! Ja też chcę takie buciki i czerwone i różowe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat jak pisalas komentarz to bylam na kompie i mysle sobie , pobiegne od razu do ciebie:) Jesien to piekna sceneria do robienia zdjec! trzeba korzystac, az do ostatniego zoltego listka na galazkach:)
    Buty, buty, buty - od razu je zauwazylam u was obu. pieknie w nich wygladaja stopy, niby normalne, klasyczne, a niezwykle eleganckie i kobiece. Bardzo ladnie wygladasz, kobieco, podobnie jak Kinga, ktora jest piekna, pelna kobiecego wdzieku dziewczyna.
    Nie dziwie sie twoim chlopakom, bo moi tez nie przepadaja za swoimi zdjeciami na blogu, maz czasem jakos tak mi sie trafi ze zdjeciami, ale syn to wystrzega sie jak ognia, wiec szanuje jego prywatnosc i nie lansuje :) Pozdrawiam jesiennie, nostalgicznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja wyglądacie;)
    Ale kurtka skradła moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super płaszcz ! Córka ( a może siostra ? ) prezentuje się super :-)
    Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje są genialne!
    przepiękny płaszcz ze stylizacji pierwszej <3
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚWietny płaszczyk, uwielbiam połączenie bawełny z elementami skórzanymi :) A dresowa sukienka jest bardzo na czasie i wygodna, mam coś podobnego :) Kinga ma świetne, czerwone szpilki, od jakiegoś czasu właśnie na takie choruję, ale nie mogę nic fajnego znaleźć :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu , już nie wiem która sukienka fajniejsza , dzisiejsza czy ubiegłopostowa .... Genialnie wygladasz w sukienkach , dziś ta szarość z fioletem pięknie współgra ! Kinga , oj zazdroszczę takiej mlodzieńczosci , temperamentu ... Super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo stylowo wyglądasz, piękny płaszcz:) a córka ma bardzo ładną koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, stonowany, taki miękki i delikatny! Strasznie przyjemny dla oka, zapewne wygodny. I ładnie wyeksponowane nogi, super!

    Pozdrawiam równie ciepło, co pogoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze oba zestawy są świetne. Podoba mi się Twój czarny płaszczyk - śliczny. Kinga w super modnej kracie i fantastyczne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasa! Świetne macie płaszcze :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie cudownie wyglądacie! Zestawy są fantastyczne:) Zamówiłam sobie podobny czarny płaszczyk i teraz nie pozostaje mi nic innego jak cierpliwie czekać aż do mnie dotrze:) Mam takie pytanko z jakiej jesteście miejscowości? Widziałam u Anny że niedaleko Łodzi a ja się tu przeprowadziłam kilka miesięcy temu i dużo tu jest dziewczyn z okolic myślę o jakimś spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...