wtorek, 19 maja 2015

Dzieci to mój cały świat :-)

Przez przypadek usunęłam wczorajszy post, coś kliknęłam i stało się. Dzisiaj dodaję go po raz drugi.
Nie będę już nic więcej pisać, bo wszyscy, którzy mnie już trochę znają, wiedzą, że moje dzieci są dla mnie najważniejsze, patrzę na nich przez różowe okulary.


Kinga ma na sobie:
spódnica - H&M
bluzka - butik Fama Kłobuck
sandały - czasnabuty.pl
kurtka - Zara
torebka - Doca
zegarek - Quess



Kamil :

spodnie - Zara
Koszulka - Zara
buty - Adidas



12 komentarzy:

  1. Super masz dzieciaki! Wcale się nie dziwię, że jesteś z nich dumna:)))
    Córa jak modelka! Jest naprawdę śliczna! A syn też niczego sobie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja po raz kolejny pochwalę urodę Twojej córki - i jej spódnicę ;)

    a i z syna kawał przystojniaka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dzieciaki masz:)i pozują oboje jak modele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój syn to prawdziwy przystojniak! Córkę masz prześliczną - ma na sobie świetny outfit ;) super spódnica- a kurteczkę muszę sobie taką sprawić!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest się czym chwalić. Świetnie wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz dzieci i do tego bardzo stylowe, a córka śliczna:) imiona też mają piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga ma rewelacyjną spódnicę - wygląda w niej przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dzieci to nasz cały świat, ja mam tylko córkę ale teraz moje wnuki są moim całym światem...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lusiuniu możesz być dumna na 300%.
    Masz rację, dzieci to cały nasz świat... Nie ma piękniejszego...
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię bo czuję to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zapomniałam dodać, piękna córa! A syn, no no już panny za nim latają zapewne ;)

      Usuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...