niedziela, 10 maja 2015

Wyborczo

Obowiązek obywatelski spełniłam, na kogo głosowałam nie powiem, bo wybory są tajne;-) Powiem tylko, że postawiłam na nową postać nie związaną do tej pory z polityką.
Na tę okoliczność ubrałam czerwony kostium, odrobinę kolorystycznego patriotyzmu przyda się w tym dniu dla podkreślenia przynależności do narodu polskiego. Założyłam też szpilki po raz pierwszy od tygodnia. Zaliczyłam już 3 masaże na kręgosłupa, jest trochę lepiej więc pozwoliłam sobie na małą próbę kondycyjną. Powiem szczerze, że bardziej eksploatuje mój kręgosłup siedzenie niż chodzenie na szpilkach. Jednak mój zawód jest związany z siedzącym trybem pracy i nie ma na to rady. Jutro czeka mnie spędzenie kilku godzin za kierownicą i pokonanie ok 500 km drogi z czego mój kręgosłup nie będzie zadowolony. Nie będę narzekać, trzeba iść do przodu, bo ostatnich gryzą psy:P

Moja stylizacja to:
kostium - Top Studio
buty - Baldowski
torebka - Doca
bransoletka - n/n

15 komentarzy:

  1. Garniturek to strzał w 10 :):)
    Ja nie głowowałam . Bo doszłam do wniosku ,ze nie mnie decydować o polityce kraju do którego nie chce wracać . I to bardziej ze względu za mentalność ludzi niz na politykę .
    Lubie ludzi pozytywnych , mnie bojących sie wyzwań , a w Pl zawsze słyszę - stara bieda ... Brak perspektyw itp itd ... Wyrosłam w biedzie , kiedy wyjeżdżałam to bynajmniej nie z powodów ekonomicznych ... Nie wracam , nie dlatego ze mi tu lepiej finansowo , bo jest podobnie , ale właśnie ze względu na emocje :)
    Mój przyjaciel tu był w komisji , ubrał sie na biało i czerwone szelki , przed ambasada postawił Fiaty 125p - białego i czerwonego ;) fajnie to wyglądało :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam głosować, oczywiście ;)
    Pięknie wyglądasz w tym garniturku, bardzo zgrabnie, a kolor twarzowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dream outfit, you look stunning in red. *__*
    Have a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądałas :) świetna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kobiecy i elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, ze ja ostatnio myslalam, ze jakos u mnie tak malo czerwieni...tylko w dodatkach;) A to takii fajny kolor! A tu prosze, u Ciebie prawie total look - swietnie to wyglada!!!
    Ciesze sie, ze z kregoslupem juz troszke lepiej - oszczedzaj sie ile mozesz:) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zdecydowane kolorystycznie zestawienia, piękny kostium, bardzo ładnie w nim wyglądasz!:)
    Też oczywiście byłam głosować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz szałowo. Czerwień jest bardzo energetyczna. Świetnie dobrałaś torebkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taki kolor garnituru się czaiłam:) I potwierdzam jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu cudny ten garnitur i pięknie się w nim prezentujesz. Wybory zaliczone, potem była chwila odpoczynku.
    Życzę zdrowia. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super garnitur! I świetnie Ci w nim Ela! Ja na wybory na sportowo poleciałam... Na muzyka głosowałam;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Garnitur Lusiuniu super, bardzo ładnie Ci w tym kolorze, wyglądasz kwitnąco...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Garnitur jest wspaniały i ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo patriotycznie i energetycznie :) Bojowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba głosowałyśmy na tą samą osobę :) świetny look- cudownie Ci w czerwieni, uwielbiam połączenie marynarki i t-shirtu!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...