niedziela, 3 stycznia 2016

Nadszedł 2016


Tak się złożyło, że Sylwester mieliśmy spędzić w domu, przed telewizorem. Nasi najbliżsi znajomi uwikłani w swoje sprawy zawodowe i osobiste nie przewidzieli w swoim grafiku imprezy. Myślałam ,że się z tym pogodziłam, jednak im bliżej końca roku tym mnie bardziej zaczęło "nosić". Skoro nie zabawa to może inna forma rozrywki - teatr, sylwestrowy spektakl. Sprawdziłam repertuar, dobra obsada, dobra decyzja, ale....biletów brak. Widocznie na taki pomysł wpadło więcej osób. Jedyna nadzieja jaka pozostała to lokalna zabawa sylwestrowa, pomyślałam o tym na końcu, bo od dobrych 8 lat bawiłam się na bardzo dużych imprezach. Dzięki znajomości mojego męża z organizatorem imprezy zostaliśmy wpisani na listę gości, zagadką było tylko z kim będziemy siedzieć przy jednym stole? Przypisani nam "z urzędu" towarzysze imprezy okazali się bardzo fajnymi i dobrze nam znanymi ludźmi.


Powiem szczerze, że nigdy tak na spontana nie przyszło mi szykować się na Sylwestra. I tu okazuje się, że dobrze mieć córkę, z której szafy można skorzystać w awaryjnych sytuacjach, bo srebrna spódnica to właśnie jej własność.
Zdjęcia też robione na szybko, przed wyjściem na zabawę, dlatego nikogo nie upubliczniam.

bluzka - Reserved
naszyjnik - Fama Kłobuck
buty - Victoria Delef
torebka - n/n
spódnica - by Kinga:-)


Widziane z bliska:



Rozpoczął się 2016 rok, co przyniesie? tego nie wiem, ale chciałabym wierzyć, że upłynie w zdrowiu , bo to najważniejsze, reszta jest tylko dopełnieniem.
Wam, odwiedzającym mój blog pragnę życzyć pomyślności, oby spełniły się wszystkie Wasze marzenia, abyście byli szczęśliwi i spełnieni w każdej dziedzinie swojego życia.
Pozdrawiam ciepło.
Ela





26 komentarzy:

  1. No i pewnie sie wytanczyliscie :):)
    Ślicznie wygldałas :):) spontaniczne i zaimprowizowane imprezy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, Elu, zostałaś zapewne królową tej imprezy, bo wyglądałaś świetnie!

    To ja Ci w takim razie życzę tego, aby ten dopiero co zaczęty rok przysporzył Ci jak najmniejszej zmartwień i trosk ilości!

    Buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. I taka zabawa może być najlepsza!
    Zestaw cały lśni! To lubię w karnawale:))
    Pięknie wyglądasz! Obyśmy w zdrowiu do następnego sylwka dotrwały!
    Najlepszego w Nowym Roku Ela!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Ci życzę pomyślnego roku:)))a w sylwestrową noc wyglądałaś pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!
    Nogi masz fantastyczne ;)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spontany czasami są super, cieszę się Lusiuniu, że świetnie się bawiłaś...
    Piękna choinka, u mnie też takie kolory.
    Śliczny naszyjnik. Wszystkiego NAJ! w Nowym Roku...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie imprezy najlepsze :)pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieplanowane wyjścia są najlepsze :-) Cudowna spódniczka! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś. Fajnie, że spontaniczne wyjście sylwestrowe udało się :)
    Wszystkiego najlepszego w 2016 roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz:) piękną masz spódnicę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja sama w sobie! Nogi dosłownie stworzone do tego aby je pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko ;) W takim pięknym stroju zabawa nie mogła się nie udać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, naprawde wygladalas swietnie! Na duze wyjscia polaczenie elegancji czerni i blysku srebra to idealne rozwiazanie. Pozdrawiam i zycze Ci wspanialego, pelnego zdrowia, milosci i sukcesow roku!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz pisze bo mi się kliknęło z małej litery :) :) och, Elu, spódniczka czarodziejska! wszystkiego naj w Nowym Roku!!!!

      Usuń
  15. Najważniejsze, że zabawa się udała. A wyglądałaś cudnie, z takimi nóżkami możesz nosić mini. :)Śliczna spódniczka, ale bluzka, naszyjnik i buty także.
    Jeszcze raz Elu DO SIEGO ROKU! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie imprezy na spontanie bywają najlepsze:)
    Świetna bluzka, a Ty wyglądałaś prześlicznie!:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny świąteczny look!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka pięknie błyszczy i zapewne w wieczornym świetle jest jeszcze bardziej efektowna:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również się szykowałam na spontana;p pięknie wyglądasz;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka i naszyjnik najbardziej mi się spodobały :) Elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w 2016 roku. ;] Przepiękny naszyjnik. Naprawdę Ci w nim do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...