poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Urodzinowo

Dziś są moje urodziny, kolejny rok za mną. Ile mam lat? Hmm, to zależy, np. w głowie mam lat 25, noszę spodnie w kwiaty, mini i nie boję się eksperymentować. W nogach mam już więcej lat, tak około 50-siątki. Ten brak synchronizacji między głową a nogami zauważyłam któregoś razu idąc ulicą. Znacie zapewne to, chcesz skontrolować swój wygląd więc patrzysz w witrynę sklepu jak w lustro. I nagle widzę, że nogi nie nadążają za głową, są dużo wolniejsze. Natomiast kiedy boli mnie kręgosłup i mam dziwne uciski w głowie, wtedy mam tak około setki. A żeby dokładniej określić ile mam lat to powiem, że jestem w wieku "nieprzysiadalnym" a to znaczy, że siedząc samotnie w kawiarni mam 100% pewności, że nikt się do mnie nie przysiądzie. No cóż, taki jest los dojrzałej kobiety. Jednak jak przystało na zodiakalnego Barana, który ma prawie wszystkie cechy przypisane temu znakowi, wcale się tym nie przejmuję.
Trochę żartuję, bo poczucie humoru i dystans do samej siebie odziedziczyłam po mamie, jednak w środku czuję lęk, tyle lat co ja mam teraz miała moja siostra kiedy odeszła... 15 lat temu.
W chwilach niepokoju śmiech bywa taką woalką, parawanem, bywa lekarstwem. "Więc śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego".

culoty - Zara
buty - Embis
sweter - Zara
torebka - Zara
wisiorek - n/n
zegarek - Cluse


Modowo.
Dzisiaj paski i to nie czarno-białe a kolorowe. Odkryłam,że żółty to mój kolor. W tej stylizacji debiutują spodnie culoty, kupione w Zarze na przecenie za 29 zł.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog.



38 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądasz fantastycznie. Spodnie najmodniejsze w tym sezonie ::-)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Wiek nie ma znaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz fenomenalnie;) śliczne masz spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusiuniu, nie projektuj tak przyszłości, każdemu z nas inaczej płomień świecy się pali...
    Wyglądasz rewelacyjnie! Wszystkiego co najlepsze, zdrowia przede wszystkim, miłości bliskich osób oraz optymizmu z okazji urodzin.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie:)))ja też jestem kwietniowa:)))Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spodnie,no i ta energetyczna bluzka!
    Wszystkiego najlepszego urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, wyglądasz w tym zestawie lepiej od niejednej dziewczyny, której głowa i nogi jak najbardziej się ze sobą zgrywają ;)
    To jest piękne, modne, świeże i wiosenne - a nawet letnie już!
    Zachwycasz mnie!

    Z okazji Twojego Wielkiego Dnia życzę Ci tego, byś nie rozpamiętywała smutnych momentów, a skupiała się na pamięci o tych dobrych!
    Buziaki!

    I stu lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Ty gadasz?! W jakim "nieprzysiadalnym"?! Nie dość, że super wyglądasz ogólnie, to do tego potrafisz nawrzucać na siebie fajnie ciuchy!
    Ja takich portek nie umiałabym nosić, a Tobie jak fajnie wyszło!

    100 lat w szczęściu Ci życzę!!! I zdrowiu:))
    Mnie też jak czasami cos strzyknie w plecach, to przypomina mi ile mam lat;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele szczęścia i zdrowia. To najważniejsze ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie skomponowałaś całą stylizację, bardzo podoba mi się bluzeczka <3 Wszystkiego najlepszego kochana, jesteśmy spod tego samego znaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no fajnie świetnie Ci w tym kolorku !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały wygląd i świetne poczucie humoru! jak na 25letnią głowę przystalo :) pozdrawiam Cię urodzinowo bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz, że ja też miewam takie myśli. Na ulicy mężczyźni odwracają się za młodymi, za nami już raczej nie. Chociaż zdarzają się też wyjątki. Moja koleżanka po piędziesiątce miała w Boże Narodzenie zaręczyny, po kilku miesiącach znajomości. A inna moja koleżanka zwykła mawiać, że co komu pisane, to na środku drogi się rozkraczy:)
    Najlepiej to chyba za dużo nie rozmyślać i cieszyć się życiem.
    Wszystkiego co najlepsze zatem, zdrówka i radosnych dni życzę!
    A żółty zdecydowanie Ci pasuje. Pięknie wyglądasz i fajne te portki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ... witryny sklepowe kłamią !
    A tak serio - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    A w tej stylizacji wyglądasz pieknie i świeżo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lusisuniu! Spóźnione, ale najszczersze życzenia!! Zdrówka i pogody ducha, właśnie takiego poczucia humoru, i dystansu.

    Ja myślę, że niejeden by się przysiadł, tylko onieśmielenie go chwyta, na widok tak eleganckiej damy! Metryki nikt na czole nalepionej nie ma ;)

    Piękny, kolorowy zestaw, wspaniale wyglądasz :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego!
    Usłyszałam kiedyś fajny tekst, że Młodzi to Ci w naszym wielu i młodsi, więc niezależnie, które urodziny świętuję, tego się trzymam:).
    A zestaw przepiękny, bardzo trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Bardzo się cieszę, gdy znajduję takie blogi jak Pani;) życzę sukcesów i motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! widać wyczucie stylu:) i oczywiście życzę wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elunia, przytulam Cie mocno, mocno i zycze Ci spelnienia marzen, zdrowia i spokoju ducha....
    Wiesz co? Jakbym byla facetem chetnie bym sie do Ciebie dosiadla w kawiarni...(zwlaszcza jakbys byla ubrana wlasnie TAk) - jestes po prostu swietna babka! Usciski. A

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze Lusiuniu, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń.
    Jesteś piękną kobietą, wiek nie ma znaczenia. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, beztroskiego kolejnego roku :)
    świetny sweterek, sama ostatnio oglądałam podobny w zarze :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ela, wygladasz swietnie, a Twoj niebanalny styl przykuwa uwage :)!!! Zyj 100 lat :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego. A Twój look bardzo mi się podoba, podobnie jak w czerwieniach, bieli i granacie tak i w tych kolorach przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego!!
    Bliżej Ci zdecydowanie do tych 25 w sercu niż do tych z nóg ;)
    Wyglądasz kwitnąco!! I piękny set dziś nam prezentujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego. A w kawiarni nikt się nie dosiądzie... akurat! Jesteś zbyt skromna kochana. Pozdrawiam serdecznie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. woooow!!!! to Twoja jedna z najlepszych stylizacji! świetnie wyglądasz no i najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Najlepszego!!! Świetna stylizacja, kolorki - miodzio i żółty do Ciebie jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 100 lat!!! Najważniejsze pozytywne nastawienie do życia i uśmiech na twarzy. Stylizacja bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. This is really beautiful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda Pani świetnie!! Te spodnie są stworzone dla Pani :):) i jakie cudowne poczucie humoru!Pozdrawiamy :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie pasuje do Ciebie te zestawienie. Żółty to zdecydowanie twój kolor. Najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ten cytat na koniec, aż chce się śmiać ;) zapisałam go sobie!
    Współczucia z powodu siostry, to przykre...
    Ślicznie wyglądasz urodzinowo!! Myślę, że jakbyś tak usiadła w kawiarni, to miałabyś wiek przysiadlany, jak najbardziej!
    200 lat!! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy styl!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja! Do kolorowych szpilek świetnie sprawdzi się sukienka czarna elegancka. Jest synonimem ponadczasowego szyku. To kolor, który nigdy nie wychodzi z mody i zawsze prezentuje się stylowo. Na urodziny chcemy czuć się wyjątkowo, a czarna sukienka gwarantuje nam ten efekt.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...