poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Życie.

" Każdego ranka otrzymujesz dwadzieścia cztery złote godziny. To jedna z niewielu rzeczy na świecie, które dostaje się za darmo. Za wszystkie pieniądze świata nie można kupić ani jednej dodatkowej godziny. Co zrobisz z bezcennym skarbem? Pamiętaj, że musisz go wykorzystać, bo dostajesz go tylko raz. Jeśli zmarnujesz te dwadzieścia cztery godziny, nic i nikt nie odda ci ich z powrotem."
Nicholas Sparks
Nie będę "rozwijać" tego cytatu, niech każdy z Was pomyśli o tym sam.


Dzisiaj debiutują buty, kupione na przecenach.
buty - Sagan
spódnica - Zara
marynarka- n/n
torebka - Monnari
apaszka - n/n
okulary - Liw Lewant
koszula - Zara



Widziane z bliska:

24 komentarze:

  1. Buty świetne:) Okulary bardzo twarzowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancja...ale taka fajna, oryginalna, taka akceptuje ;) Piekne buty...
    I codziennie ten dar 24 godzin dostajemy na nowo! Ja ostatnio czuje, ze wiekszosc z nich zmarnowalam - staram sie to zmienic :)
    Pozdrawiam Elu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie ten cytat... bo ostatnio marazm mnie opanowal i nic mi się nie chce... wyglądasz bardzo elegancko Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam poczucia , że marnuję czas. Jestem w okresie kiedy staram się wykorzystać go na maxa :-)
    Zestaw formalny, idealny do mojej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie buty, cudne i mają super obcas, fajna alternatywa dla szpilek, bo wygada na maksa. Czas mi ucieka ale staram się wykorzystać go jak najlepiej...serdecznie pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wiekiem zaczynamy szanować czas i każdy miły moment w życiu, szkoda że stosunkowo pózno ;-) Piękny elegancki zestaw, podobają mi się Twoje buciki na stabilnym i wygodnym obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to nauczyć się być tu i teraz.
    A buty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, taka klasyczna elegancja pasuje Ci jak mało komu!
    Świetnie wyglądasz!

    Buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam taką koszulę w liceum! Krawcowa mi ją uszyła! Takie rękawy uwielbiam:))
    A Ty Elu bardzo elegancka babeczka jesteś w tym zestawie...I z fantazją, bo buty zwracają uwagę oryginalnością:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno-biały zestaw zawsze się broni, to i klasyka i elegancja w jednym. Bardzo ciekawe buty i apaszka, podoba mi się ich wzór.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, jak pięknie!!! Jak biznes woman!!! :)))

    Niestety czas przelatuje mi często przez palce :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty mają bardzo elegancki debiut:)))))))))))))wyglądasz elegancko i z klasą:)))wszystko idealnie dobrane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna klasyczna, ale nie banalna stylizacja :) Buty cudowne, spódnica podkreśla idealne nogi (zazdroszczę ;)). Tylko rękawy od marynarki bym ciut skróciła (jakieś 2 cm), bo delikatnie się marszczą i dodają niepotrzebnie masywności rękom- ale to takie moje subiektywne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz, cenię sobie takie uwagi. Masz rację, rękawy są za długie w tej marynarce, mam z tym problem, bo moje ręce są krótkie i zawsze muszę skracać rękawy albo je podwijać.

      Usuń
  14. wow! jestem pod wrażeniem, piękna klasyczna stylizacja
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak elegancko :-) Podoba mi się! A okularki dodają pazura :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Klasa i szyk.
    Cytat daje wiele do myślenia.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jak Ty elegancko wyglądasz, bardzo mu się podoba,klasa!
    A motto.. piękne! Trzeba dużej mądrości, żeby codziennie o tym pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Cię w tych okularach. Stylizacja świetna ! Przeszkadza mi tylko zbyt duża torebka, przytłacza Cię.Buty bosssskie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydawało mi się, że pisałam komentarz, ale ja ostatnio jestem z doskoku, więc może mi się pomyliło.
    Pięknie, klasycznie i elegancko Lusiuniu. A buty - boskie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...