wtorek, 11 kwietnia 2017

Zaful dalszy ciąg.


Paczkę z Zaful dostałam już jakiś czas temu i wiem, że już dawno powinnam pokazać otrzymane rzeczy, jednak blog nie jest dla mnie najważniejszy. Dlatego dopiero dziś dodaję post z drugim produktem otrzymanym od firmy. Sukienka a raczej dla mnie tunika, bo uważam, że jest dla mnie za krótka, chociaż mam tylko 160 cm wzrostu, to jednak nie odważę się chodzić w niej do rajstop. Zakładam ją do spodni: czarnych bądź białych a w tym poście założyłam do spodni z printem czarno-białym. Z tej sukienki nie jestem do końca zadowolona, dzianina z której ją wykonano jest bardzo cienka, prześwitują nogi i klei się do rajstop. Do gołych nóg i dla młodej dziewczyny mogłabym jeszcze polecić. Dla mnie będzie tylko tuniką. Sznurowanie przy dekolcie jest fajne i ładnie układa się na piersiach. To tyle w temacie recenzji sukienki.

Zbliżają się Święta Wielkanocne, nie przewiduję już więcej postów do tego czasu, dlatego dzisiaj pozwolę sobie złożyć Wam życzenia; ciepłych, spokojnych, zdrowych i spędzonych w rodzinnej atmosferze Świąt.



Widziane z bliska:





Sukienka - Zaful. TUTAJ
spodnie - n/n
buty - Mango
kolczyki - ByDziubeka
bransoletka - Apart

18 komentarzy:

  1. Super sukienka lub tunika! Świetne ma wiązanie, rękawki i kolor i ładnie współgra z wzostystymi spodniami! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie jest Ci w tej tunice, pasują Ci sznurowane dekolty, minimalistyczna całość bardzo na plus, a buty fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wiązane dekolty są na topie.Mi osobiście bardzo się podobają.
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i cała kompozycja i każdy element z osobna, tunika wygląda bardzo dobrze, na sukienkę rzeczywiście króciutka, ale ma piękny kolor, wiązanie i fajne rękawy :) Super spodnie i buty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika bardzo ładna:)))Pozdrawiam serdecznie i Tobie też pięknych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, nieco przykrótka, ale może to kwestia tego, że miałaś szczęście i natura obdarzyła Cię, Elu, biustem - dzięki temu te wiązania tak ładne wyglądają :)

    Ja tyle szczęście nie mam, w związku z czym na moim biuście w rozmiarze mini to mogę sobie tylko pomarzyć o takim efekcie ;P

    Nie ma zatem tego złego ;)

    Wszystkiego dobrego - dużo pogody ducha pod te Święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wygląda do spodni, ja też do rajstop bym jej nie założyła. Bardzo ciekawe wiązania i piękny kolor. Kolejny raz widzę że Zaful ma fajne ciuszki. Jak się do mnie odezwę chętnie skorzystam. Pozdrawiam Babooshka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tunika! Gdybyś założyła kryjące rajstopy, to spokojnie możesz ją nosić:))
    Jesteś zgrabna, więc jak najbardziej Ci pasuje!
    Fajne ma to wiązanie na dekoldzie:))
    Wesołych Ela!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobały mi się wiązania przy dekolcie, świetnie się układają :) Cały look na duży + :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika (na sukienkę rzeczywiście za krótka) bardzo fajnie prezentuje się do tych spodni :-) Na super wiązanie...

    Wesołych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w tym zestawie, w oko wpadły mi Twoje śliczne buciki :-) Życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna tunika, świetnie wyglądasz, dobrze do kolorowych spodni.
    Pozdrawiam Lusiuniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna ta sukienko-tunika. :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie tuniki są nie tylko ładne, ale i praktyczne. Super zestaw ze spodniami.
    Lusiuniu, dziękuję Ci za słowa wsparcia na moim blogu i życzę zdrowych oraz rodzinnych Świąt.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta tunika, ładnie Ci w tej fryzurze :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...