czwartek, 2 listopada 2017

Listopadowo.





"Kocham swoje wspomnienia...Kocham je za to, że wszyscy w nich żyją. Wszyscy tam są..."

(Świetlana Aleksijewicz, "Czasy secondhand"


Nie obchodzę Halloween, mówiąc szczerze to denerwuje mnie ta zabawa. Dla mnie to czas na refleksję i zadumę,to czas na zatrzymanie się, to czas na smutek i refleksję. Ja potrzebuję tego czasu. To jest też czas na przekazanie pewnych wartości młodszemu pokoleniu, aby potrafili ugiąć kolana przed śmiercią, aby mogli zrozumieć,że śmierć nie jest zabawą a przemijanie dotyczy każdego z nas. Niestety, życie ma swój początek i swój koniec. Tylko od nas zależy co ocalimy i o czym będziemy pamiętać... Kiedyś Oni też tu przychodzili.....



W kąciku modowym :

bluza - Zara
Spódnica - targowisko "Cytrusek" Opole
botki - Stradivarius
torebka - Ryłko






8 komentarzy:

  1. Ale ładnie wyglądasz. Świetna spódniczka, bluza i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne botki, sportowa stylizacja, bardzo fajnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki mnie zachwyciły, cudne, świetna całość Lusiuniu.
    Mam takie sam podejście to tego święta, to dla mnie czas refleksji i zadumy. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze z klasą:))botki są cudne:)))to święto dla mnie też jest szczególnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak jeans w połączeniu z czerwienią zawsze wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka!!! Też uwielbiam połączenie czerwieni i dżinsu!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak i mam cicha nadzieje,ze sie nie obrazisz :) Patrze na Ciebie i widze siebie :) Mam slabosc do takich stylizacji ,uwielbiam je i sa dla mnie najfajniejsze :) Pozdrawiam Renata.
    Wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...