wtorek, 17 kwietnia 2018

urodzinowe rozkminy.



Tu Jej Ekscelencja!!. Jutro dzień wolny!!. Zarządzam święto państwowe!!!...co?, jesteście zdziwieni? Nie zastanawiajcie się zbyt długo, bo się rozmyślę, hihi. Korzystajcie z dnia wolnego i świętujcie razem ze mną. Minął kolejny rok mojego życia, który niczego mnie nie nauczył, zostawił mi tylko w prezencie nowe zmarszczki, które próbuję ukryć pod makijażem. Co rano myjąc zęby doznaję szoku patrząc na siebie w lustrze. Niedługo pracownicy skansenów i archeolodzy zaczną się o mnie upominać a na ulicy oglądają się za mną sami starcy:P. Jednak obiecałam sobie, że przeżyję ten dzień bez narzekania, wesoło, tak jakbym kończyła 20 lat. Nie będę się dołować!!! bo prawdą jest, że szybko można doprowadzić mnie od stanu euforii do kompletnego załamania. Im jestem starsza tym bardziej boli mnie słowna agresja, dlatego staram się omijać ją szerokim łukiem. Szkoda życia na ciasne rajtuzy. Trzymam się z dala od dyskusji światopoglądowych, bo po jaką cholerę udowadniać komuś swoje rację gdy ten myśli inaczej. Lepiej iść wspólnie na drinka, chociaż...ja nie lubię alkoholu i może nie uwierzycie ale nigdy nie miałam kaca. Więc lepiej iść ze mną na zakupy, bo to akurat uwielbiam. Cieszę się, że wszystko idzie do przodu, że nie tkwię w martwym punkcie,że nadal jest we mnie dziecięca ciekawość i spontaniczność. Świat kręci się w kółko i nie ma czasu na marudzenie,patrzenie w ścianę i bezczynne rozkminianie co by było gdyby...
Czego sobie życzę? tylko ( a może aż tyle) zdrowia i szczęścia, bo jeśli to mi się uda to reszta jakoś się ułoży i potoczy tak jak trzeba, bo chociaż jest wiele rzeczy do których mogłabym się przyczepić to tak naprawdę lubię swoje życie.
Na koniec zacytuję tekst, który w trudnych momentach mojej egzystencji staje się moim mottem:

Bądź silna jak dąb,
I niech wiatr życia nigdy Cię nie złamie,
A kiedy przyjdzie burza,
Przygnij się jak trzcina,
Żeby móc szybko się wyprostować...


A w modowym zakątku debiutują spodnie i sweter.

bluzka - Orsay
sweter - Candy.tm
spodnie - Fama kłobuck
torebka - Ryłko
buty - F&F
zegarek - Cluse



8 komentarzy:

  1. Super energetyczna stylóweczka ☺ Wszystkiego Pięknego i Wesołego Święta ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajnie napisane :-))Wszystkiego najlepszego :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) świetne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, życzę Ci z okazji urodzin wszystkiego, co piękne i dobre.
    Oby życie oszczędzało Ci smutnych chwil.
    I trosk. A te, które już z Tobą są (troski), by nie zaprzątały głowy zbyt mocno.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu,zycze Ci szczescia i zdrowia :) Wlasciwie moge sie podpisac pod kazdym slowem Twojego tekstu ( lacznie z tym o kacu ):)))))a na zakupy moze kiedys wybierzemy sie razem :))))Piekny look...odwazny,energetyczny i bardzo mlodzienczy :)))))POzdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! Super stylówa Ela! :D
    Życzę Ci takowych jak najwięcej! Udanych zakupów i pełnego relaksu na co dzień!
    I zdrówka...i jak najmniej zmarchów, czego i sobie przy okazji życzę :D:D
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie, z czerwienią wyglądają idealnie. Wszystkiego Najlepszego 🎂

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóznione ale szczere życzenia urodzinowe :-) Zestaw świetny, spodnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...