poniedziałek, 4 czerwca 2018

lato tuż tuż

Wyobraź sobie, że na początku swojej życiowej drogi dostajesz talię kart. Nie wiesz tak naprawdę ile znajdziesz jokerów, ale wiesz, że musisz grać nimi najlepiej jak potrafisz. Ktoś inny może mieć lepsze karty, ale to nie powinno osłabiać twojej wiary w siebie. To prawda, że w życiu będą też sprawy, z których nie będziesz zadowolony, które chciałbyś poprawić, o których chciałbyś zapomnieć, bo są bolesne. I mnie to dotyczy. Jednak, staram się korzystać ze swoich kart najlepiej jak potrafię. Ciągle uczę się cieszyć tym co mam i co mi zostało. Nie wszystko przyswaja się z łatwością. Na przykład moje ciało, jeszcze nie rozumie, że jestem stara. Tłumaczę mu , że to już !!! Że starość nadeszła. Niestety, kłóci się ze mną i mówi, że daleko mu do osiemdziesiątki. Stąd te krótkie spodenki w dzisiejszej stylizacji. Wypada? nie wypada? hmm gram jak umiem swoimi kartami, innych już nie dostanę. A lato kusi i przytakuje.
Miłego tygodni Kochani.

szorty - Zara
t-shirt- - Zara
torebka - Doca


6 komentarzy:

  1. Spokojnie możesz sobie pozwolić na takie spodenki:)))Wypada!!!Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja:) mam podobne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie długość spodenek czy spódnicy, zależy od zgrabności nóg, a nie metryki:D
    Ela, Ty masz super zgrabne nogi i nawet po 80-tce będziesz mogła spodenki nosić!
    Te są świetne! Nie dziwię się, że się na nie skusiłaś:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się jest zgrabnym i szczupłym, to wypada. Też się nieraz zastanawiam czy założyć to czy tamto? Także nie ma się co omotywać sukniami do ziemi, chować się, bo coś tam :) Spodenki maja dobry fason i ciekawa górę, także śmigaj w te upały :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Lusiuniu Twoje wstępy :)
    A w spodenkach prezentujesz się mega zgrabnie, więc nie musisz zastanawiać się, czy wypada ...
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ogromną fanką szortów, szczególnie tych z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...