poniedziałek, 28 maja 2018

Dzień Dziecka


Za kilka dni Dzień Dziecka. Może warto w tym dniu przestać być dorosłym i pozwolić sobie na szaleństwo w sercu. Zapomnieć o niezapłaconych rachunkach, kredytach, chorobach i chociaż na jeden dzień zamknąć ten cały chaos, który nas otacza.
Zachwycić się bocianami w gniazdach, poskakać w gumę, zjeść watę cukrową, kraść czereśnie u sąsiada i przez chwilę myśleć jak dziecko. Niech pojawi się ta mała dziewczynka, która drzemie gdzieś na dnie naszej duszy.
A wieczorem...wrócić do tej trudnej dorosłości, która niejednokrotnie nas przerasta i bezkarnie wypić lampkę wina, a potem przytulić swoje dzieci z okazji ich święta.
Wszystkiego najlepszego...chłopaki i dziewczynki. Niech namiastka dziecka nigdy w nas nie umrze.

A ja dzisiaj w wersji folk. Styl, który jest na topie!!! Jeżeli kojarzy Wam się z "babcinymi chustami", z kiczem i tandetą, to pora to zmienić. Moja bluzka "przyjechała" z Zakopanego. Kupiona na Krupówkach przez moją córkę i to właśnie ta bluzka święci na blogu swój debiut.

Bluzka - Krupówki- Zakopane
Spodnie - Zara
koszyk - Zara
pasek - Ochnik


6 komentarzy:

  1. Piekna bluzka (dla mnie to taka kwintesencja lata) ... i swietnie wyglada z jeansami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kradnę wszystko!!!!
    Bluzka przepiekna, portki wymiatają...no i ten koszyczek boski!!!
    Ela, wyglądasz odjazdowo!!! Nogi do nieba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie hafty to żadna tandeta, to hot i top :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie pobyłabym dzieckiem choćby jeden dzień:))folk u mnie od zawsze nawet jak nie jest na topie:))bluzka jest śliczna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uważam, że przynajmniej ten jeden dzień w roku każdy powinien obudzić w sobie to dziecko, które w nas drzemie :) Dla mnie to taki wyjątkowy Dzień Dziecka, ponieważ oczekuję na swoje maleństwo, więc przeżywam inaczej niż zwykle i nie mogę się doczekać kiedy i ja wezmę w ramiona moje dziecko :)
    Piękna bluzeczka, a koszyczek... bombowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna ta bluzeczka i pięknie Ci w spodniach, w ogóle w całości.
    Zgadzam się z Tobą...
    Mimo że to kolejny smutny Dzień Dziecka...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...