środa, 12 września 2018

Idę szukać gracji.


Nie mam urody miss ani figury modelki, moje pozowanie to zabawa, zresztą jak cała reszta. Jednak za każdym razem udowadniam przede wszystkim sobie, że kobieta w moim wieku może patrzeć w lustro bez obrzydzenia. Najbardziej ubolewam nad tym, że brak mi gracji. Tak!!! gracji. Zauważam to, kiedy mijam witryny sklepów i ukradkiem przyglądam się sobie. Sposób poruszania się to bardzo ważna sprawa. Obserwuję pewnego mężczyznę, który mieszka w mojej miejscowości. Kiedy jadę samochodem moja noga automatycznie ląduje na hamulcu, a kiedy idę pieszo to szukam powodu, aby się zatrzymać i popatrzeć. Nie ma na sobie markowych ubrań ale idzie tak!!!! że mógłby swój podniszczony t-shirt sprzedać za miliony. Czasami myślę sobie, że powinnam Go nagrać telefonem i wysłać to nagranie Sokołowskiej. Światowe wybiegi mody z pewnością biłyby się o niego. Niestety, urodził się w złym miejscu a może w złym czasie. Dla niego takie słowa jak Gucci, Prada są bez znaczenia. Idę o zakład, że chyba nigdy o nich nie słyszał. Wysoki, szczupły... i idzie tak!!!, że Mediolan czy Paryż leżałby u jego stóp. I ja sobie wtedy zdaję sprawę, że...., no właśnie że.......że ja się mogę schować z tą swoją sieciówkową modą.
Miłego tygodnia Kochani. Ja idę szukać gracji:-)

W kąciku modowym debiutują dwie rzeczy: kurtka i spodnie. Kurtkę zobaczyłam na Agnieszce Woźniak w programie Ameryka Ekspres i od razu poprawił mi się humor, a spodnie kupiłam z myślą o body, które kupiłam kiedyś w Zarze i przeleżały w szafie, bo nie miałam je do czego założyć. Dodam tylko, że kurtkę kupiłam na wyprzedaży. Była tylko jedna i w moim rozmiarze, wprost się prosiła, żeby moją być:P Kolczyki, też są nowością, jednak nie moją tylko mojej córki.
kurtka - Zara
body - Zara
spodnie - Reserved
kolczyki - Lilou
buty - Bestelle
torebka - Ryłko


4 komentarze:

  1. Widzę Cię tylko na zdjęciach gdzie prezentujesz się świetnie:))kiedyś słyszałam takie zdanie że są osoby które się ubierają i takie które ubrania noszą:)))myślę że te drugie to właśnie z gracją:))))))))kącik modowy super:)))wszystko mi się podoba:))kurtka świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny codzienny look :) Bluzeczka zachwyca :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta bluzka, bardzo ☺☺ piękne kolory 💗💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zarówno bluzka jak i żakiet.
    Co tam markowe ciuchy, zawsze prezentujesz się rewelacyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...