poniedziałek, 3 września 2018

Już wrzesień.


Jest piękny słoneczny dzień, kwitną astry i wrzosy, aż chce się żyć! Młodzież rozpoczyna nowy rok szkolnej edukacji. Dla mnie to miłe wspomnienie, lubiłam szkołę. Aż mi trochę szkoda, że ten czas tak szybka przeleciał. Wszyscy na starcie będą życzyli im dobrych ocen, a ja chcę im życzyć wspaniałych relacji międzyludzkich. Oceny też są ważne, bo dzięki nim możemy zrealizować swoje życiowe plany, jednak przyjacielskich kontaktów nie przebije nic. One mają szanse przetrwać lata.
Niech będzie blisko Was osoba, której możecie powierzyć największy sekret, bez ryzyka, że dowie się o tym całe miasto. Taka, która przyjdzie w środku nocy, żeby was ratować, kiedy świat będzie walił się na głowę. Która, nie spotka się z Wami tylko po to, żebyś otagował ją na zdjęciu na Instagramie. Nie zawsze będzie łatwo, bo przyjaźń zawsze była trudna, a dzisiaj, w czasach internetu, setek znajomych na Facebooku follołowaniu i odfollołowywołaniu, jest jeszcze trudniejsza. Ale jestem pewna, że warto o nią dbać i w nią inwestować.


Dzisiaj w mojej stylizacji króluje zwierzęcy print. Jest na sukience, butach i okularach. Dla jednych ten wzór jest ekstrawagancki a dla drugich trąci tandetą. Ale kusi. Skusiłam się i ja. Może ktoś powie, dlaczego taki dużo tego printu? Trochę dla fanu! Tak, żeby nie zapomnieć, że modą warto się bawić. I każdy czas jest na to dobry. Sukienka i buty są nowością w mojej szafie jak i na blogu. Sukienka była w korzystnej cenie a buty kupiłam na corocznym kiermaszu organizowanym przez Embis, oczywiście po promocyjnej cenie.

Sukienka - H&M
buty - Embis
torebka - Ryłko
kolczyki - Reserved
bransoletka - Apart
zegarek - Guess




7 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką panterki, więc dla mnie nie jest jej za dużo:))
    Śliczna sukienka Ela! Pięknie Ci w niej:))
    Dodatki dobrałaś delikatne i wielki plus za to!
    Buziaki!!!
    Też się cieszę z ciepłego września:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Elu !!! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa napisałaś o przyjaźni:)))sukienka bardzo mi się podoba:)))bardzo ładnie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz i genialna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz w tej sukience :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu ta sukienka jest cudna i ślicznie w niej wyglądasz, mega zgrabnie.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...