wtorek, 20 kwietnia 2021

Urodziny

 "Choć nikt nie może cofnąć się w czasie i zmienić początku na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie." Carl Bard.                                              

Wskazówki zegara można cofnąć, ale żaden człowiek nie ma takiej mocy, żeby cofnąć czas. Niektórzy robią swój życiowy bilans na zakończenie roku, ja robię to w dzień swoich urodzin. Te - są dla mnie szczególnie ważne, bo zaczynam kolejną dekadę swojego życia.  Powiem szczerze - trochę mi żal, że ten czas tak szybko upłynął. Aż trudno mi w to uwierzyć!!. Podobno najdłuższa podróż jaką można odbyć to ta od rozumu do serca. Zakręty życiowe bolą, żadna drogą nie jest wiecznie prosta. W gorszych i słabszych dniach uciekam do miłych wspomnień. Są jak tarcza, kiedy wszystko się wali one przypominają mi o co warto walczyć. Czasami trzeba podjąć decyzję, która na początku możę wydawać się skokiem w przepaść. Ryzyko nie zawsze się opłaca, ale bez niego nie dowiesz się czy złapiesz balans i ruszysz z miejsca czy zapętlisz się drepcząc w kółko.  A co do kwestii starzenia się, co dla kobiety jest bardzo dołujące to zacytuję  życzenia, które na urodziny napisała mi sympatyczna  Magda O -  "urodziny to jak wypicie kolejnego kieliszka., lepiej się czujesz , gdy nie liczysz ile ich masz na koncie" . Gdyby je odnieść do  mojego wieku, to byłoby ich  już sporo. Więc na niezłym gazie ruszam w tę następną dekadę swojego życia. Do miłego....Kochani - buziaki


W kąciku modowym  swój debiut mają płaszcz, oklulary i spodnie, za które dziękuję Zuzi ze sklepy ByHat, reszta już była kiedyś na blogu.

Płaszcz       -     ByHat

spodnie      -      ByHat

buty           -      Sagan

torebka      -      Tous

naszyjnik   -      Tous

pasek         -      Ochnik












 

3 komentarze:

  1. Wszystkie najlepszego z okazji urodzin, nieważne których. Mamy tyle lat, na ile się czujemy. Piękna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze życzę:)))wyglądasz ślicznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Lusiuniu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i nie tylko. Niech zdrowie będzie z Tobą, miłość i szacunek najbliższych.:) A wyglądasz rewelacyjnie.:)
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...