wtorek, 17 maja 2022

Panta rhei

 "Obejmij siebie dobrą myślą. Poczuj radość chwili . Nie przyklejaj sobie uśmiechu, tylko go w sobie obudź" /Aida Kosojan Przybysz/.

Tyle mamy pretensji do świata o niespełnione marzenia , trudną codzienność, o rozczarowania. A one są potrzebne . Są cenną lekcją, dzięki którym zyskujemy mądrość. Dzisiaj wczesnym rankiem obudził mnie śpiew ptaków i pomyślałam, że jednak jestem szczęściarą. Żyję -  a życie jest największą wartością. Marnujemy tyle energii i czasu na rzeczy, których w danym momencie nie możemy zmienić....Z każdym wydechem zostawiam to co przytłacza, ogranicza i obciąża. Panta rhei. Wszystko płynie. A maj pachnie bzem. 

 W dzisiejszej stylizacji jestem wieszakiem Zary. Spodnie i koszula to nowości w mojej szafie. Buty to Embis z ubiegorocznej kolekcji a koszyk z DeeZee. 









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...