czwartek, 1 grudnia 2022

Witamy grudzień

" Odrzuć to, czego jest za dużo i nieś tylko tyle ile możesz unieść" 

Pierwszy wpis w grudni!!. Wierzę, że będzie to dobry dla mnie miesiąc. Wiara ma duże znaczenie w życiu człowieka, mimo, że ludzie często zawodzą. Jednak z pewną świadomością mogę napisać, że warto wierzyć w drugiego człowieka, w dobro, lojalność, miłość i empatię. Więc nie kalkulujmy - bądźmy prawdziwi i nie traćmy nigdy wiary "małego dziecka". Bądźmy wdzięczni za świat, jaki sobie sami tworzymy, za małe  magiczne chwile, które zapadają na zawsze w pamięć ale i za wszystkie trudne doświadczenia, które związują nam ręce i wysysają z nas energię. Staram się nie ulegać złym emocjom i  mimo czasem gorszego samopoczucia  próbuję wzniecać pozytywne wibracje. Przyznaję - jestem w różnych nastrojach, jak każdy żywy człowiek. Nie wszystkim się dzielę z Wami , ale wszystko pozwalam sobie prawdziwie przeżyć. Od kiedy przestałam się bronić przed smutkiem, to jest mi weselej. Człowiek potrzebuje życiowej sinusoidy, żeby zrozumieć, że za bezkresem hipokryzji jest lepszy świat z całym wachlarzem powodów, by znów tańczyć i się śmiać. Dziś, gdy internet opanowują już świąteczne klimaty ja wyciszam umysł i zaczynam przygotowania do świąt. Otwieram kalendarze adwentowe, wdycham zapach świec, które w grudniu zaczynają pachnieć magią  i myślę o prezentach dla najbliższych.

A co do stylizacji -  to może kilka słów do tych, którym długość moich spódnic spędza sen z powiek. .Powiem bezwstydnie, że moja dojrzałość pozwala nie przejmować się cudzymi scenariuszami. Nie wiem dlaczego dojrzałym kobietom wmawia się, że w ich wieku już coś nie wypada? że muszą dostosować się do wymogów otoczenia? Pozwalam sobie nie mieć racji i zakładać rzeczy, które do mnie nie pasują. Coraz rzadziej oceniam siebie i coraz bardziej taką siebie lubię. Dzisiaj po raz pierwszy na blogu aksamitna, drapowana sukienka do tego klasyczny, chociaż w drapieżnym kolorze płaszcz z Zary, botki z ubiegłego sezonu to Embis , torebka z Tous, która jest w mojej szafie od wesela mojej córki i kolczyki z Bijou Brigitte










 



1 komentarz:

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...