piątek, 7 czerwca 2013

Pastelowo.

Nie wiem kiedy nadejdzie moje upragnione lato... deszcz, mgła i chłód to codziennośc ostatniego  tygodnia. Ja w takie dni tracę humor i popadam w apatię. W takie dni wszystko idzie w moim życiu wolnym tempem...totalne znużenie. Nie będę Was męczyc moimi pogodowymi depresjami.

Dzisiejszy set jest w pastelowych kolorach. Prosty i codzienny .
Obiecuję, że w następnej stylizacji nie będzie już  spodni tylko spódnica;-)


Bluzka - Kapphal
Marynarka - Stradivarius
buty - CCC
korale- Apart
spodnie-  mały sklepik








30 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna - piekne spodnie , piękny worek , piękny naszyjnik , piekna kobieta ....

    Ale do rzeczy - Elu , kto mnie strofował za depresyjne nastroje , No kto ???!!! I kto mi mówił ,ze nie wolno sie im poddawać ??!! No kto ??!! Więc prosze mi sie szeroko uśmiechnąć , ubrać w najseksowniejsza bieliznę i sukienkę , nalać kieliszek czerwonego wina i przeczytać dobra książkę ! Poprawia humor ! Zdecydowanie ! A pogoda mam nadzieje i do Polski zawita , bo .... Zaplanowałam krótki urlop w lipcu ;))
    Pozdrawiam Cie bardzo bardzo serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są zjawiskowe. Wyglądasz w nich obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie, cudny kolor butów

    OdpowiedzUsuń
  4. W spodniach też wyglądasz ślicznie:)))piękne te Twoje pastele a buty i torebka są wyjątkowe:)))ja nauczyłam się nie zwracać uwagi na pogodę i mój nastrój nigdy nie zależy od niej:)spróbuj może Tobie też się uda:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Elu! Super ten Twój zestaw! Bardzo fajny krój bluzeczki, a spodnie są świetne! I do tego mój ulubiony kolor mają te Twoje buciki! Super:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie delikatne, pastelowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Elu bardzo mi sie podobsz w tej stylizacji, spodnie cudo, Torebka wogole wszystko mi sie podoba.buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lekkiego bzika na punkcie spodni i z drżeniem (zazdrość???) oglądam takie sztuki jak te Twoje! Poza tym masz bardzo zgrabne nogi! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie, zestawienie kolorków rewelacja no i Twoja fantastyczna figura <3 Super look

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo elegancka, śliczna, zwiewna, delikatna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  11. Elunia! Nos do gory, ladna pogoda przychodzi zawsze - wiem to z autopsji;)) Ale Ty zawsze wygladasz slicznie! Zaczarowalam sie spodniami, material ma swietna fakture no i idealnie na Tobie leza! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie, sama bym takie przygarnęła, fajnie, że dodałaś właśnie te buty:) trzymasz poziom :) co do wpisu, to każdemu chyba brakuje słońca :(
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej podobają mi się takie zestawy: rurki i dłuższa poszerzana bluzka.Ostatnio odkryłam fajny sklep z włoskimi rzeczami i było tam mnóstwo takich bluzek, tunik. Tak dużo, że nie mogłam się zdecydować którą wziąść.
    Twoje zestawienie kupuję w całości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. tymi kolorami zapewne przyciągnęłaś słońce :) Pięknie zestawiłaś całość, buty to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzeczka jest przepiękna i idealnie łączy się z kurteczką! Do tego cudowne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne pastele <3 a bluzka Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest rewelacyjna! Kolorystyka swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w spodniach, pięknie w pastelach, torebka świetna. Mam nadzieje, że już jest lepiej, bo pogoda się poprawia..pozdrawiam i czekam na następne stylizacje...

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahaha, moja torebka :))) Super jest :) Bardzo podobają mi się spodnie :) Masz super fryzurkę :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie są genialne , cudowna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna bluzka. Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes niesamowicie kobieca i zmysłowa
    Prezentujesz sie fantastycznie! Jestem zachwycona tymi spodniami i ich faktura koronki.... za to chwale małe sklepiki , bo mozna w nich upolowac niesamowicie oryginalne rzeczy.
    Podoba mi się tez przelamanie tego stroju torebką w intensywnym turkusie.Bardzo stylowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko mi się podoba! Wyglądasz świetnie! jak tak wygląda kobieta która ma depresyjny nastrój, to ja chcę mieć depresje :))))))Pozdrawiam u mnie znowu zaczyna grzmieć i lać brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  24. Ela, ja mialam jesien caly majowy miesiac! teraz odrobine cieplej. Mowisz, ze to taki prosty zestaw, moze i tak, dla mnie jest genialny/ w formie, kolorze, we wszystkim. uwielbiam asymetrie.

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za odwiedziny,
    fajny blog i fajna z Cienie babeczka :) stylizacja bardzo mi się podoba! świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. o! ale portki fajne!
    zestaw świetny - kolorki torebki i butów dodały mu iskry:)
    ja też bardzo odczuwam taką kiepską pogodę i brak słońca, więc Cię doskonale rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się połączenie różnych kolorów - niby każdy inny ale tworzą spójną całość. Poza tym takie pastele to Twoje kolory, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...