niedziela, 3 listopada 2013

listopadowa przewrotność





Listopad przynosi mi smutek i nostalgię a Święto Zmarłych przywołuje tych, którzy już odeszli.
Jak co roku staję przy ich grobach ze swoją rodziną, to taka lekcja dla moich dzieci, aby wiedziały, co w życiu jest ważne, to taki hołd moim bliskim, uczestniczyć we mszy św. na cmentarzu. Mam nadzieję, że będą pamiętać w ten sam sposób kiedyś o mnie....chciałabym.
Wieczorem jest już spokojniej, mniej ludzi, tylko światła na grobach przypominają, że byli tutaj żywi ludzie, że zapalili znicze, przynieśli kwiaty... pamiętali.
Siadam wtedy cichutko obok pomnika... milczę, światła palących lampek delikatnie ślizgają się po twarzach moich bliskich na nagrobku...nie powiem Wam co myślę, kto przeżył kiedyś smak wiecznej rozłąki, będzie wiedział.


Stylizacja, którą dzisiaj dodaję jest jeszcze październikowa i zupełnie nie pasuje do odwiedzania w niej cmentarzy. NA ten czas wybieram klasykę, ale stosownie do tytułu postu jest dzisiaj przewrotnie pokazana.
Kurtka w kratę, która jest nowością w mojej szafie połączyłam ze skórzanymi spodniami, do tego czarna torba z ćwiekami i czarne czółenka.(które już były). Szary kapelusz miał być elementem atrybutu męskie, tak trochę żartobliwie. Czasami chciałabym być facetem:D
Ważne , aby bawić się modą i eksperymentować.
To moje jesienne B&W. :P
Kochani....miłej niedzieli buziaki

32 komentarze:

  1. I dobrze ,że sie tą modą bawisz i przełamujesz stereotypy :) wygladasz pięknie ,a ja mam na kim się wzorować .. Jak w kwestii skórzanych portek :))
    Pozdrawiam Kochana !!! Dziś set bezbłędny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz.
    Świetny zestaw spodnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki klasyczne zestaw! Zawsze się sprawdzi, doskonale wyglądasz:)

    Co powiesz na wzajemna obserwację?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Lusiuniu, moda to zabawa, możemy się trochę pobawić jak małe dziewczynki, a czemu nie? Więc bawmy się...
    Podoba mi się Twój zestaw, buty super, w spodniach super zgrabnie...
    Też mam czas na reflekcje...pozdrawiam sedecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponadczasowa pepitka...to jest to!:) Wyglądasz rewelacyjnie:)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz bardzo lubię takie płaszczyki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, pepitka jest śliczna;) Modą trzeba się bawić, uwielbiam to!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. w ten dzień warto się zatrzymać i powspominać...
    a stylizacja ostra, z pazurem ! trzeba korzystać z życia póki się da:))

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej, jak Lusiuniu (pozwolę sobie tak się do Ciebie zwrócić) świetnie wyglądasz. Zachwycam się każdym szczegółem powyższego outfitu:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak zadziornie wyglądasz, rockowo! :) Podoba mi się.
    "Mam nadzieję, że będą pamiętać w ten sam sposób kiedyś o mnie...." - wiesz dokładnie taka samą mam nadzieję ucząc swego syna by pamiętał i opiekował się grobami naszych bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny zestaw. Połączenie kurtki w kratę i skórzanych spodni wyszło znakomicie. Kapelusz i torebka jako dodatki również się sprawdziły:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. tych kapeluszy wszedzie pełno jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Elus, dzis to trafilas w moj gust bezblednie! Troche rockowo, troche po mesku, ale i baaardzo kobieco jednoczesnie! No i jest i moja ulubiona kratka i szarosci… Cudnie wygladasz:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:)
    Elu, taki zestaw poproszę w całości! Super, każdy szczegół mi się podoba:))) Ślicznie jest Ci w kapeluszu!
    Dziękuję za komentarze:)
    Pozdrawiam- Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowa, elegancka- Cała TY!!! uwielbiam tu zagladać i podziwiać Twoje zestawy!!! i wszystko co masz dzisiaj na sobie zgarnełabym do swojej szafy!!! a w tych spodniach wyglądasz Nieziemsko!!!! Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  16. charakternie ale i kobieco, fantastyczny zestaw, podoba mi się wszytsko razem i każdy element z osobna

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie było mnie kilka dni - sprawy rodzinne, teraz nadrabiam braki. Bardzo podobasz mi się w tym zestawie: z jednej strony klasyka, z drugiej kobiecość, trochę pazura. No i rewelacyjnie spodnie. Ty możesz takie nosić bez wątpienia. Dziękuję Ci za komentarze u mnie. Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, a ten zestaw bardzo mi się podoba. Ty mi się w nim podobasz, kraciasta kurtka w szarościach jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  19. kurtka swietna, spodnie swietne, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jak fajnie wyglądasz w takim lekko nonszalanckim wydaniu ! rewelacyjna kurtka i świetny kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz w tych spodniach,masz genialny kapelusz, który również Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. * * *dziękujemy za ««komenatarz« ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję bardzo:)

    może follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  24. podobnie u Ciebie moja droga:) Klasa !Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. it's a very trendy jacket :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięx za komenatarz;>> * *

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego weekendu Elu! I dzięki za komentarz:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, bardzo podoba mi się kurteczka!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję ślicznie! Świetne połączenie :) Wyglądasz rewelacyjnie! :)
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...