wtorek, 1 marca 2016

Z przymrużeniem oka ;-)

Do tej pory omijałam parki wieczorną porą, bo to nie wiadomo kto czai się zza drzewa, jednak w dzień, kiedy jeszcze świeci słońce, lubię spędzić tam kilka chwil z dala od pośpiechu. Tak więc korzystając z "przyjaznej" niedzieli wybrałam się przed południem na spacer, wzięłam ze sobą aparat, aby zrobić kilka zdjęć do bloga a przy okazji
złapać kilka promyków słońca, promyków było mało, ale za to złapałam jakiegoś wirusa i teraz leżę w łóżku rozłożona "na amen". Ale nie o chorobie chciałam napisać, bo nie jest to ciekawy temat. Szłam wolno alejkami, robiąc zdjęcia kaczkom, drzewom i mojej osobie towarzyszącej, nagle niespodziewanie w obiektywie pojawił się gość, taki wiecie wczorajszy, szedł zygzakiem. Nagle!!!, zobaczył mnie z aparatem, spiął się ostro i ruszył naprzeciw mnie lekko się kołysząc. Kiedy mijałam go, zatrzymał się i wymamrotał..yyy.hrrr, ja nie podjęłam z nim dialogu i ruszyłam dalej, oczywiście z poważną miną, aby nie budzić w nim bestii. Gość chciał zawrócić i iść za mną, jednak zrezygnował, ponieważ zaczął mieć problemy z grawitacją, ale agresji wobec mnie się nie wyzbył, mowa mu wróciła i posypały się na mnie epitety. Zrozumiałam tylko ostatnie zdanie które brzmiało mniej więcej tak..." yyyy niech tylko się gdzieś zobaczę (epitet) to ja cię znajdę". Olśniło mnie, zrozumiałam o co mu chodziło, gość poczuł się celebrytą i pomyślał, że będzie gwiazdą jakiejś lokalnej gazety bądź youtuba i ja biegam za nim jak paparazzi, aby uwiecznić jego niewyjściowy wygląd.
Miłego tygodnia kochani, ubierajcie się ciepło, nie dajcie sie wirusom. Buziaki



Za printem panterki nie przepadam tak samo ja za SH, nic nie umiem wyszperać i zaraz zaczyna boleć mnie głowa. Tą kurtkę dostałam od mojej siostrzenicy, która jest miłośniczką tych sklepów. Panterka...hmmm, trochę mi nie pasowała, bo nie lubię, bo może wyglądać tandetnie, ale położyła ja na krześle i wyszła. Pod kurtką była też spódnica, oczywiście z SH. Skoro kurtka i spódnica za grosze to postanowiłam zainwestować w dodatki, pasek z Ochnika marzył mi się od jakiegoś czasu, skórzany, porządny, natomiast buty ostatnia para i mój rozmiar czekały na mnie w Zarze, żal było nie kupić, skoro były już przecenione, dodałam jeszcze futrzany szal, który pozostał mi po starej kurtce.




Widziane z bliska:




Kurtka _ Sh
spódnica - Sh
szal - z odzysku
pasek - Ochnik
buty - Zara %
torebka - Zara

37 komentarzy:

  1. No i wyszła fajna stylizacja! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie wyszło panterkowo (w tym złym znaczeniu), jest elegancko i z klasą. Super buty:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że on po prostu był wkurzony, że taka elegancka dama go do zdjęcia nie zaprosiła :)

    Takie fajne łupu w niskiej cenie to kupić warto :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu - buuuuuuuuuuuuuuuuuuuty!
    Jejku, jak one pięknie na Tobie wyglądają!
    Też je mierzyłam, ale niestety - jak strach na wróble w nich wyglądałam ;P
    Ty prezentujesz się w nich pięknie!

    (ja takich panów jak ten "Twój" z parku muszę znosić codziennie, kilka razy dziennie - w tym rejonie osiedla, w którym mieszkam, to oni chyba jakąś siedzibę mają czy coś :/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziękuj siostrzenicy!!! Ekstra kożuszek!!!
    Jak dla mnie rewelacyjnie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekła mnie torebka! Jest świetna :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie przepada za printami, tak Twój mnie oczarował. Genialnie to zestawiłaś z tymi cudownymi bucikami na czele ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) cudowne masz futerko i buty:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię zaglądać do sh ale takich małych, kameralnych gdzie każda rzecz na wieszaczku. I nie powiem parę perełek mi się trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. W słoneczny dzień też można spotkać dziwaków:)))bardzo ładnie wyglądasz,podoba mi się kurteczka:)))ja też leżę z paskudną grypą:))Pozdrawiam i zdrowia życz:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć taką siostrzenicę, wyszpera, przyniesie...
    Świetnie wyglądasz Lusiuniu, torebka super i buty widzę wygodne /też kupiłam sobie taką wygodę z Sagana/.
    Lubię parki, lubię spacery ale trzeba uważać, bo różnie bywa. U mnie piękna była sobota / w sam raz na spacery/, niedziela już była brzydka. Ubieram się ciepło i mam nadzieje, że wirusy mnie będą omijać...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look, nie wiem czemu ale faktycznie coś w tym jest, że ciężko w zwierzęcych printach dobrze wyglądać, Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i buty - rewelacja! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej jak kobieco i stylowo, piękne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jak kobieco i stylowo, piękne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :) Stylowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buciki i futerko :-) Chyba nie mam w swojej szafie nic w cętki, pora to nadrobić chyba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa stylizacja :) Buty i torebka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie również wirus złapał. A z tym gościem - niezły ubaw! Stylizacja świetna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Weszłam do Ciebie gdyż przeczytałam Twoją wypowiedź u pewnej małolaty jaką promuje pudelek. Nie pomyliłam się że zobaczę coś ciekawego jeśli chodzi o stylizacje, mimo iż na modzie znam się tyle o ile. Fajnie że takie osoby jak Ty (wszak Pani jest starsza i jest mało osób prowadzących bloga w Pani wieku) prowadzą blogi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no jest nas tu całkiem spora gromadka, nie tylko 20+ prowadzą blogi 30+, 40+, 50+ jest nad tu na prawdę dużo, pozdrawiam!

      Usuń
  21. Kochana, wyglądasz przepięknie, buty i pasek to strzał w 10, to takie wisienki na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  22. W Twoim wydaniu panterka wygląda bardzo stylowo i elegancko (a mało komu udaje się stworzyć z panterką dobry zestaw), buty też cudne, pięknie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful coat! Love it with that bag!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycily mnie buty, obledne sa! ;) i ich zestawienie z dlugoscia spodnicy doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny. Bardzo mnie ucieszyły :)
    A tutaj też się dzieje! Fajna stylizacja. Dopracowana. Buciki bym skradła (oby się opłacało i numer 38 by się zgadzał ;) ). Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha ;D Nie no... super gwiazda :)
    Torebka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz, a buty zdecydowanie najlepsze! dziękuje Ci bardzo za komentarz i zapraszam ponownie :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się zdecydowanie z przedmówczyniami - rewelacyjna torebka, bardzo ładny kształt i kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...