środa, 23 marca 2016

Dziwny jest ten świat.

W pierwszej chwili pomyślałam o Agnieszce, mojej blogowej koleżance, dla której Belgia jest drugą ojczyzną, później o reszcie niewinnych, cierpiących ludziach. To co dzieje się na świecie budzi strach i niepewność. Transmitowane wydarzenie z Brukseli pokazuje skalę szerzącego się niebezpieczeństwa, strach ogarnia inne państwa. Serdecznie współczuję wszystkim tym, którzy znaleźli się na miejscu tragedii, którzy ucierpieli lub stracili tam kogoś bliskiego. TERRORYZMOWI KATEGORYCZNE NIE!!!!!
Niech słowa piosenki Czesława Niemena będą nadzieją na lepsze jutro.


Dziwny jest ten świat,
gdzie jeszcze wciąż
mieści się wiele zła.
I dziwne jest to,
że od tylu lat
człowiekiem gardzi człowiek.

Lecz ludzi dobrej woli jest więcej
i mocno wierzę w to,
że ten świat
nie zginie nigdy dzięki nim.
Nie! Nie! Nie!
Nadszedł już czas,
najwyższy czas,
nienawiść zniszczyć w sobie.



W obliczu tej tragedii świat zatrzymał się na chwilę ale życie musi toczyć się dalej, mój kącik modowy też będzie w tym smutnym poście i nie jest to objaw mojej próżności i egoizmu tylko taki schemat zaplanowałam sobie przed założeniem bloga - "życie przed modą". Nie czuję się profesjonalistą w temacie mody, aby pisać tylko o ciuchach.
W dzisiejszej stylizacji debiutuje zegarek i bluzka.
Pomimo smutku wokół życzę Wam spokojnych i ciepłych Świąt.

bluzka - Mandala Opole
spodnie - Zara
torebka - Kazar
zegarek - Cluse
























30 komentarzy:

  1. Masz rację, to co się dzieje jest nie do pojęcia...ale jakoś trzeba z tym żyć... Co do Twojej stylizacji, bluzeczka to strzał w dziesiątkę, świetnie komponuje się z obcisłymi spodniami i obcasami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna bluzka! genialna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka Lusiuniu, super wyglądasz...dziwny i okrutny ten świat...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ciekawe widok w tl przypomina belgijskie Liege ... Tez od razu pomyslałam o Agniekszce - blogerce i innej Agnieszce , mojej towarzyszce licznych nurkowych wypraw

    Bluzka ładna , ależ Ty masz figurę !

    OdpowiedzUsuń
  5. TO było okrutne...
    Bluzka przepiękna. Te ozdoby są haftowane czy jakby na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzka jest haftowana ręcznie, szkoda, że nie dodałam zdjęcia z bliska.

      Usuń
  6. To, co się dzieje jest przykre i smutne.
    Dorastałam w poczuciu, że otaczająca mnie rzeczywistość jest już bezpieczną - lata wojen, konfliktów i niepokojów dawno za nami, a teraz tylko pokój, cywilizacji spokoju i radości.
    Bardzo źle się dzieje, gdy fundamenty światopoglądu przez tyle lat kształtowane rozsypują się w proch - i to na naszych oczach.



    Piękna ta bluzka, Elu! Wiesz, że mam słabość do ubrań utrzymanych w takim stylu - ja się nią zachwycam!
    I Tobą w niej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten świat staje się coraz bardziej dziwny i zaczyna mnie to powoli przerażać. Do czego to wszystko zmierza?!

    Co do stylizacji - przepiekną masz bluzkę! Bardzo mi się podoba:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałoby się powiedzieć... Życie toczy się dalej... Choć, to co się dzieje teraz na świecie jest przerażające...

    Bluzkę masz piękną... Taka folkowa:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też od razu pomyślałam o naszej "fioletowej" Agnieszce. Całe szczęście bardzo szybko odznaczyła się na fb. Straszne czasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wyglądasz fantastycznie;) piękną masz bluzkę:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta bluzka. Może się gdzieś na tym Opolu minęłyśmy ;)
    Pięknej kobiecie na te święta życzę spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety to co dzieje się w całej Europie -podąża w coraz gorszym kierunku :-( Wyglądasz fantastycznie w tej bluzeczce, bardzo Ci pasuje taka kolorystyka.Radosnych Swiąt Wielkanocnych Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutne i straszne jest to, co ostatnio się wydarzyło.

    Z zestawu natomiast zegarek najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw pierwsza klasa! Super :)
    Życie przed modą - podoba mi się takie podejście. Naprawdę modre to co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutne :(
    Dlatego cieszmy się z każdego dnisa, chociaż czasem jest to trudne...
    Śliczna bluzka.
    Moc pozdrowień i wszystkiego dobrego na dalszy czas świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Straszne rzeczy się dzieją :(
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. To co się wyprawia, przeraża :(
    Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Swiat oszalal!!! Majac dwoje malych dzieci tym bardziej boje sie tego, co sie dzieje w Europie.
    .....................
    Bluza jest niezwylke oryginalna!!!



    OdpowiedzUsuń
  19. I love the blouse!!!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tej bluzce, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  21. To co się stało jest straszne, a najgorsza w tej sytuacji jest bezsilność.
    Bardzo podoba mi się ta bluzka! Genialny zestaw i wspaniała figura!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...