środa, 9 marca 2016

Kobieca siła.

Jestem otwarta na to co przynosi los, z własnego doświadczenia wiem, że walka z nim nie ma sensu. Czasami niepotrzebnie walczymy o to co za moment odejdzie. Przecież po wiośnie przychodzi lato a po jesieni zima. Trzeba uśmiechnąć się do tego przemijania. Tak, jestem kobietą dojrzałą, ta kobieca dojrzałość pozwala mi zrozumieć, że najwartościowsze jest to, co we mnie, w środku. Ale jest też druga zasada, że "jak Cię widzą, tak Cię piszą", balansuję więc między tymi dwoma płaszczyznami w poszukiwaniu równowagi.

W dzisiejszym poście debiutują spodnie dzwony, "chodziły" za mną już od pewnego czasu, zestawiłam je w typowo wiosenny look, w końcu mamy marzec, idzie wiosna.
Żakiet - Simple
koszula - n/n
spodnie - Zara
botki - Embis


Widziane z bliska

35 komentarzy:

  1. Jako ze kocham takie spodnie , jestem bardzo na tak !

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż Lusiuniu, wszystko przemija...
    Zapomniałam, że ma dzwony, trzeba dać im szansę na wiosnę.
    Pięknie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, los robi co zechce, chociaż nie do końca jest to, czego oczekujemy.

    Super są te spodnie :)))! A i góra zestawu mocno wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dzwony i Ty w nich idealnie wyglądasz!!!! Nogi do nieba!!!
    I grunt to być w zgodzie z sama sobą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako ze bardzo lubię dzwony to i stylizacja bardzo mi się podoba :) Do tego kolorowa góra i prawie czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w dzwonach!
    Masz bardzo zgrabne nogi, więc taki model portek ładnie to podkreśla!
    Koszula też mi się podoba - bardzo wiosenna jest, odejmuje Ci lat i czyni całość niesamowicie młodzieżową!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz po prostu świetnie. Też myślę o takim fasonie spodni i pewnie niedługo znajda się w mojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentujesz w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe, żywe kolory :) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Trzeba uśmiechnąć się do tego przemijania." - cudownie powiedziane! Elu, to chyba najpiekniejsza z Twoich stylizacji, kolorystycznie i tematycznie :) dzwony dodatkowo wysmuklają Ci i tak szczupłe nogi, cudna kolorystyka, pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice jeans thanks for stopping on my blog

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look! naprawde fajnie połączyłas te spodnie z resztą a nie jest to łatwe, zeby nie przedobrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie, bardzo wiosennie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz zjawiskowo! piękna kolorystyka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Te jeansy są doskonałe! Idealny outfit <3

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za dzwonami, ale Twoje jeszcze nie są tak bardzo dzwoniaste. Wydłużają Ci nogi, ogólnie ładnie, wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy kolor tego żakietu :) Ech... i dzwony znowu wracają do mody. Nigdy ich nie lubiłam ;D
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie intensywne kolorki, fajnie się komponują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wiosenne kolory ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś dzwony trudno wracają do łask,a przecież są tak wygodne.Bardzo długo modne są rurki,nawet szwedy także nie mogą się przebić.Wyglądasz interesująco.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. dzwony w tym sezonie rządzą! wyglądasz rewelacyjnie i naprawdę bardzo Ci pasują :) dziękuje kochana za komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak kolorowo, pięknie i wiosennie! Bardzo mi się podoba, a dzwony to masz najfajniejsze ze wszystkich jakie widziałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, marynarka boska :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie wiosenne kolory :) Super :)
    Spodnie rewelacja. Bardzo wydłużają sylwetkę :) Wyglądasz w nich naprawdę zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U Ciebie już prawdziwa wiosna (przynajmniej w stylizacji) bo ta prawdziwa jakoś nie chce do nas przyjść. Spodnie REWELACJA - co tu dużo pisać - ja uwielbiam dzwony i cieszy mnie jak u kogoś też je widzę, zwłaszcza, że pasują do Twojej figurki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja, super figura i piękna kobieta:)
    Z przyjemnością obserwuje:) Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your floral shirt and pants. You look wonderful!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blazer! :)

    Your blog is awesome! I saw it and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie dzwony sa swietne :)!!! Fajny, pozytywny, wiosenny zestaw :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Girl power! :D Na pierwszym zdjęciu świetnie wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestawik, wiosenny, zazdroszczę spodni, świetnie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem po dużym wrażeniem! Wygląda Pani świetnie! Wręcz idealnie.. Dzwony i lata 70-te wracają do łask! Fantastycznie! :)

    Dodaję do obserwujących! Jest Pani inspiracją dla wielu kobiet!
    Przy odrobinie czasu zapraszam do siebie, prowadzę blog również o tematyce modowej :)

    Ściskam mocno i pozdrawiam
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie są obłędne! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...