wtorek, 24 sierpnia 2021

Żyć na własnych zasadach

 "Kiedy żyjesz szczerze wobec tego, kim jesteś i co jest dla Ciebie ważne, ludzie, którym podoba się to, co pokazujesz, przyjdą bliżej , a ci, którym się to nie podoba - odejdą. Będą straty. Wtedy Twoje życie stanie się dla Ciebie domem" - P. Philippson.

Mój blog ma już 9 lat. Miałam chwile, kiedy chciałam zakończyć tę moją przygodę, bo tak nazywam to moje blogowanie. Każdy dodany przeze mnie post jest poprzedzony refleksją, która otwierała drzwi do moich doświadczeń. Wiem, że ludzie zawsze będa mieć opinię . W świecie , w którym człowiek kręci i nie szanuje innych czasami trudno się odnaleźć. Nauczyłam się, że to co ciągnie  mnie w dół - odpuszczam. Stałam się asertywna, selektywna w ludziach. Przestałam szukać akceptacji innych, aby zaakceptować siebie. Odpuściłam toksycznych ludzi, dbam o swoje zdrowie, spokój a przede wszystkim o szacunek i miłość do siebie. Nie, nie starzeję się, stałam się tylko mądrzejsza. Dorastam....

Dziś swój debiut ma komplet satynowy z Zary. Trochę przypomina mi strój samuraja - to taki żarcik.  Koszyk to też kolekcja Zary, chyba sprzed 2 lat. Kolczyki z Lilou -  i jestem gotowa na zakończenie lata.

 

 











3 komentarze:

  1. Masz zdrowe podejście do siebie i świata,a nie wielu osobom to się udaje:))))komplet bardzo mi się podoba i uroczy koszyczek:))))szkoda że lato powoli odchodzi:))))Pozdrawiam serdecznie i wiele wspaniałych wpisów w dalszym blogowaniu życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się całość. Sama przymierzam się do tych spodni. Bardzo mi się podobają. U siebie widzę je z czarną elegancką bluzką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je zestawić na różne sposoby.Lniana koszula, t-shirt, marynarka, wszystko zależy od okoliczności.

      Usuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...