sobota, 3 września 2022

Kwiaty we włosach.

 "Kiedy nadchodzi czas na refleksję, dobrym pomysłem jest trochę zwolnić" /Daniel Kahneman/. 

Jestem między sierpniem a wrześniem. Tęsknię za morzem i ciepłym piaskiem pod stopami a jednocześnie czekam na wrzosy i babie lato. Powoli idzie jesień. Taki jest ten świat. Trzeba być wdzięcznym za to, co mamy, a nie ubolewać nad tym czego nam brak. Trzymać mocno własne ramiona. Nie ufać każdemu. Życie i tak doświadcza każdego z nas i czasem bywa, że robi to niedelikatnie. Grubą krechą oddzielam przeszłość od teraźniejszości. Tak - czasem każdy z nas potrzebuje grubej krechy, dzięki której będzie mógł rozpocząć życie od nowa. A Wszechświat sprawdzi, czy jesteś gotowa, by otrzymać dokładnie to o czym marzysz.

Obiecałam, że dodam stylizację ze ślubu córki. Z dużym opóźnieniem ale dotrzymuję słowa. Sukienka jest z firmy Kulunova, buty są z firmy Ryłko a torebka z Tous. Pierścionek i kwiat do włosów to - Bijou Brigitte.









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...