niedziela, 11 września 2022

Wrzesień nadchodzi.

 "Właśnie o to chodzi w życiu, o ludzi i zachody słońca. Zwłaszcza o ludzi" Kim Holden.

 I przyszedł wrzesień. Przyniósł słońce o poranku i dał trochę wiary , że wszystko może być dobrze. Dał nadzieję w człowieka. Mam poczucie, że idzie zmiana, że sama ją przywołuję. Czai się z boku i daje mi kopniaka, kiedy za bardzo zapatrzę się w przeszłość. Czasem bardzo mocno nakręcamy się i myślimy w jak trudnej sytuacji się znajdujemy , ale gdy się głębiej nad tym zastanowimy , to może się okazać , że nasza niewyjściowa sytuacja moze być prawdziwym rajem. Świat się zmienia jak pory roku. Ludzie, którzy odeszli otworzyli mi oczy i dzięki temu wiem , jakich omijać szerokim łukiem. Nauczyłam się cenić ludzi nie za to co mówią ale za to co robią. Selektywnie wybieram tylko tych , którzy na to zasługują. Myślę, że ja już nie czekam na zmianę bo...ona już się dzieje - widzę ją i czuję.

W tle dzisiejszych zdjęć mój ulubiony Sopot. Obiecałam właścicielce firmy Moodee, że pokaże ten dres na swoim blogu. Na stronie firmy jest już nowa kolekcja - w innej kolorystyce.  A u mnie na blogu króluje jeszcze zieleń. Do tego płócienna torba też z firmy Moodee i adidasy z Karla Lagerfelda i jestem gotowa na spacer. 













1 komentarz:

  1. Dres bardzo ładny:)))urocze miejsce na zdjęcia:)))i bardzo mądre słowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...